دنیای سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

دنیای سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

صرفه اقتصادی پلی کربنات و کاربردهای آن در دکوراسیون درونی

منافع مالی پلی کربنات و استفاده های آن در دکوراسیون داخلی

از سود های پوشش پلی کربنات به جای شیشه هزینه مناسب تر و نیز وزن سبک تر آن می‌باشد. همچنین استقامت زیاد آن در مقایسه با پلاستیک باعث تقاضای روزافزون آن به عنوان پوشش در صنعت گلخانه گردیده است. پوشش پلی کربنات سوله اغلب جهت پوشش قسمت‌های جلو، عقب و نیم دایره‌های مربوطه و یا کناره‌ها و سقف گلخانه درصورت تقاضای مشتری درنظرگرفته می‌شود. ورقهای پلی کربنات گنبد جایگزین مناسبی برای شیشه بوده و باعث صرفه جویی در انرژی می‌شوند. بطوریکه پلی کربنات دیواره در تابستان از ورود گرما به داخل جلوگیری کرده و در زمستان مانــــع خروج و هـدر رفتن گرمــــــای داخـل می‌شوند.

صرفه اقتصادی پلی کربنات و کاربردهای آن در دکوراسیون داخلی

طراحی تمپلیت تارنمای به شکل سبک قسمت دو

این مطلب بدست وبسایت طراحی سایت اراک تولید شده است.

طراحی template وب سایت به شکل استاندارد بخش دو

ایجاد تمپلیت واکنش گرا

یکی از مسئله های اصلی که نیاز است به هنگام ساخت template مد نظر شما قرار داشته باشد استفاده از کدهای html و شیوه نامه های آبشاری است. یکی از بهترین روش های طراحی تمپلیت استفاده از قطعه کدهای اچ تی ام ال و همچنین شیوه نامه های آبشاری میباشد. دلیل اصلی استفاده از html و شیوه نامه های آبشاری سرعت بالای آنها است و تمپلیتی که از این طریق کد نویسی میشود به طور قطع از سرعت بارگذاری بالایی برخوردار است به علاوه اعمال تغییرات در تمپلیت نیز برای مدیران تارنمای بسیار راحت خواهد بود. کدهای html به همراه سی اس اس میتواندتم مد نظر شما را با سرعت بارگذاری بالا آماده کند.

عدم استفاده از flash در تمپلیت

یکی از نکات مهم در دلایل عدم استفاده فلش بالا بودن حجم flash میباشد. زمانی که حجم وب سایت شما زیاد شود قطعا سرعت لود صفحات شما کاهش میابد که این مسئله سئو تارنمای شما را دچار مشکل میکند . از طرفی ادوب فلش تارنمای شما را تبلیغاتی نشان میدهد زیرا دید اکثر کاربران از فایل های ادوب فلش ، تبلیغات میباشد.

این مطلب توسط مرکز طراحی سایت آماده شده است.

کلمات کلیدی : طراحی سایت , ساخت سایت , طراحی سایت در اراک

ساخت تم سایت به گونه سبک قسمت 1

این مقاله بدست مرکز ساختن سایت تهیه شده است.

طراحی تمپلیت پایگاه به شکل مناسب پارت 1

یکی از مهم ترین قسمت های ایجاد تارنمای مبحث طراحی template ست . بسیاری از مالکان کسب و کارهای اینترنتی تصور میکنند تم پایگاه تنها برای ظاهر تارنمای مفید است و باید به گونه ای ایجاد گردد که توانایی جذب کاربر را داشته باشد ، عموما مدیران کسب و کارهای اینترنتی به مسائل جانبی در ساخت template توجهی نمیکنند که یکی از این مسائل سبک بودن  تمپلیت وب سایت از نظر سرعت بارگذاری و امکانات است.

در این متن قصد داریم شما را با اساسی ترین اصول برای طراحی تمپلیت یک پایگاه به صورت بهینه آشنا نمائیم. در هنگام ساخت سایت ، اولین چیزی که با آن برخورد خواهید داشت بی تردید ایجاد تمپلیت است ، تمپلیت وب سایت شما تاثیر خوبی نیز در میزان بهینه سازی وب سایت خواهد داشت به همین خاطر از اهمیت بسیار زیادی بهره مند میباشد اما متاسفانه بسیاری از مدیران تارنمای ها به این مسئله اهمیتی نمیدهند و به همین دلیل در بسیاری از موارد شاهد ایجاد تارنمای هایی هستیم که از نظر قالب اصلا سبک نبوده اما از نظر ظاهر بسیار قشنگ میباشند. زیبایی ظاهری template هیچ اشکالی ندارد بلکه بسیار مفید میباشد اما بهینه بودن یک تمپلیت را نباید فراموش کرد .

این مقاله به دست پایگاه طراحی سایت ارزان آماده شده است.

کلمات کلیدی : تعرفه طراحی سایت  , ساختن سایت , طراحی سایت ارزان , دانلود نرم افزار طراحی وب

آموزش ایجاد و تنظیم یک نت ورک خانگی کوچک

یادگیری ایجاد و تنظیم یک نت ورک داخلی کوچک

کلمات کلیدی مقاله : کلمات کلیدی :  دوره آموزشی سیسکو , آموزش شبکه , آموزش ccna , آموزش network plus

اگر در محیط کار یا منزل خود با بیش از یک کامپیوتر سروکار دارید احتمالا به فکر افتاده اید که آنها را به یکدیگر متصل کرده و یک شبکه کوچک کامپیوتری راه بیا ندازید .

با اتصال کامپیوتر ها به یکدیگرمیتوانید چاپگرتان را بین همه آنها به اشتراک بگذارید از طریق یکی از کامپیوتر ها که به اینترنت وصل است بقیه را نیز به اینترنت متصل کنید از هر یک از کامپیوتر ها به فایل های خود از جمله عکس ها ، آهنگ ها و اسناد دسترسی پیدا کنید ، به بازی هایی بپردازید که به چند بازیکن با چند کامپیوتر نیاز دارند . و بالاخره این که خروجی وسایلی چون DVD PLAYER یا وب کم را به سایر کامپیوتر ها ارسال کنید .

در این مقاله ضمن معرفی روش های مختلف اتصال کامپیوتر ها به یکدیگر انجام تنظیمات دستی را برای بهره بردن از حداقل مزایای یک شبکه کامپیوتری به شما نشان می دهیم .

ذکر این نکته هم لازم است که قسمت اصلی این مقاله به نصب نرم افزار اختصاص دارد اما در انتهای مطلب در خصوص ساختار شبکه و مسائل فیزیکی آن هم توضیحاتی داده ام

کلمات کلیدی :   دوره آموزشی سیسکو , آموزش سیسکو , آموزش ccna , آموزش network plus

مطلب home page و پرهیز از محتوای تکرار شده

این مطلب به دست وب سایت طراحی سایت ارزان آماده گردیده است.

محتوای home page و ممانعت از تکست تکراری


متن صفحه اول پایگاه شما بسیار حائز اهمیت است . این محتوای صفحه اصلی ترین متا تگی است که درون سایت شما ثبت میشود. هرچه قدر متن صفحه اول وب سایت قوی باشد از نظر جذب مخاطب قوی تر عمل خواهید کرد . سعی کنید مطلب home page تارنما خود را کوتاه و مفید بنویسید و به نگارش آن توجه ویژه ای داشته باشید همچنین مطلب home page پایگاه را بدون اشتباه املایی و تایپی بنویسید تا در نظر خوانندگان جلوه خوبی داشته باشد. به یاد داشته باشید محتوای صفحه اصلی سایت از مهمترین مسائل در ساخت سایت به حساب می آید.

متن شما باید از فونتی خوانا و کاربرپسند برخودار بوده و از نظر نگارشی و اشتباهات تایپی و دیکته ای وضعیت قابل قبولی داشته باشد تا اصول کاربرپسندی را حفظ نماید . در نوشتن مطلب خود حتما از تگ H1 ( هدینگ ) استفاده نمائید به خصوص برای تیتر متن خود . در متون خود حتما از عکس استفاده نمایید و برای عکس نیز از خصوصیت های تگ آلت استفاده نمائید. این مطلب به دست وب سایت طراحی سایت ارزان گردآوری گردیده است.

کلمات کلیدی : بهینه سازی سایت , بازاریابی اینترنتی , طراحی سایت ارزان