دنیای سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

دنیای سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

سر فصل و متن رایگان شفای بیست و یک روزه و 7 تکنیک انرژی درمانی از راه دور به صورت فوری

انرژی درمانی از راه دور یکی از مباحث بسیار جذاب و جنجال بر انگیز در مبحث انرژی درمانی هست. آیا می توانیم انرژی را به راه دور بفرستیم و آیا از این طریق می توانیم دیگران را درمان کنیم؟

در ادامه مقاله می خواهیم یکی از عجیب ترین روش های انرژی درمانی را به شما آموزش دهیم که با استفاده از آن دانش پژوهان انرژی درمانی در دوره های دکتر آرام یاد می گیرند که افراد را از راه دوره درمان کنند. دانش پژوهان انرژی درمانی بعد از اینکه انرژی درمانی مقدماتی را یاد گرفتند و توانسته درمانهای موفق را از نزدیک داشته باشند، انرژی درمانی از راه دور را می آموزند. چنانچه قدم به قدم توصیه های داده شده را انجام دهید شما هم می توانید درمان از راه دور را انجام دهید.

انرژی درمانی از راه دور را آموزش ببینید تا بتوانید خودتان روی افراد از راه دور کار درمان انجام بدهید.
✅ 1ـ هنگام انرژی درمانی زبانتان‌ را به‌ سقف‌ دهان‌ چسبانیده‌ و بیمار را از راه‌ دور اسکن‌ بنمایید.
اسکن‌ مجدد بیمار در طول‌ درمان‌ بسیار مهم‌ است‌.
✅ 2ـ تنفس‌ پرانیکی‌ را انجام‌ دهید.
✅ 3ـ بیمار را به‌ اندازه 20 سانتی متر  در مقابل‌ خود تجسم‌ کنید.
نیازی‌ نیست‌ که‌ تجسم واضح‌ باشد. مهم‌ آن‌ است‌ که‌ توجهی‌ واضح‌ برای‌ درمان‌ فرد داشته‌ باشیم‌.
زمان انرژی درمانی بیمار را به‌ فاصله‌ خیلی‌ دور از خودتان‌ تجسم‌ نکنید
زیرا منجر به‌ سخت‌ شدن‌ درمان ‌می‌گردد این‌ امر ممکن‌ است‌ شما را در انجام‌ دادن‌ شفای‌ از راه‌ دور دلسرد نماید.
تمرکز یا اراده‌ شدید در ارسال‌ انرژی‌ پرانیکی‌ ممکن‌ است‌ که‌ باعث‌ شود خود درمانگر به‌ هنگام‌ دادن ‌انرژی‌ به‌ بیمار خود دچار مشکل‌ گردد.







تمرکز کردن‌ زیاد به‌ هنگام‌ انرژی‌ دادن‌ به‌ بیمار می‌تواند تأثیرات‌ زیان‌آوری‌ برای‌ بیمار به‌ بار آورد و حتی‌ برای‌ بهتر شدن‌ بیمار، شرایط‌ او را بدتر بکند.

این‌ امر شبیه‌ داشتن‌ محاوره‌ در زیر آب‌ است‌. هنگامی‌ که‌ با کس‌ دیگری‌ صحبت‌ می‌کنید نیاز نیست‌ که‌ بر سر او فریاد بکشید یا با صدای‌ بلند صحبت‌ کنید.

✅ 4ـ شفاهاً یا در ذهن‌ خود، نام‌ بیمار را در طول‌ درمان‌ انرژی درمانی از راه دور مرتباً تکرار نمایید.

برای معارفه بیشتر می توانید به فیلم وارد شوید

چگونه می توانیم انرژی درمانی از راه دور انجام دهیم؟

برای انرژی درمانی از راه دوره یا غیابی دانستن نام بیمار لازم است. اگر بیمار را ندیده و یا نمی شناسید، عکسی از او ضروریست. یک درمانگر ماهر می تواند با شنیدن صدای بیمار از راه تلفن یا روی نوار ضبط صوت، یا دیدن تصویر بیمار حتی با دانستن نام کامل بیمار، بیماری را تشخیص و آن را درمان کند.

البته در موارد اضطراری تجربه شده که تنها با در دست داشتن توصیفی کلی از بیمار، انرژی درمانی با موفقیت به انجام رسیده است. نتیجه انرژی درمانی از راه دوره مانند درمان حضوری است و در هر دو حالت انرژی وارده یکسان میباشد، تنها فرق آن این است که در انرژی درمانی از راه دوره ، توانایی روحی درمانگر باید پیشرفت پیدا کند و در این کار تجربه ی کافی کسب نماید.

برخی از درمانگران میتوانند هنگام درمان از راه دور، جریان انرژی را در نقاط گوناگون بدن بیمار احساس کنند. و در همان زمان حس واضحی از مشکلات بیمار یا چگونگی درمان آن را بیابند. در واقع این درمانگرها قادرند که بدون لمس کردن هاله بیمار، فقط با تمرکز و فکر کردن به بیمار، به بررسی هاله او و نقاط ضعف آن بپردازند.

قاعدتا یکی از مزایای انرژی درمانی از راه دوره این میباشد که به مکان خاص نیاز ندارد و فقط محلی راحت برای نشستن کافی است. بعضی ازدرمانگر ها برای درمان غیر حضوری ساعات مناسبی را انتخاب میکنند و عقیده دارند که در چنین ساعاتی انرژی بهتر و سیال تر به بدن بیمار می رسد. هنگام انتقال انرژی آرامش و سکوت برای هر دو طرف مهم هست و بهتر است در زمان تنظیم شده گیرنده ی انرژی فعالیت نکند و بنشیند یا ترجیحاً دراز بکشد. در بیمارانی که در بیمارستان هستند می توانید در هر شرایطی بر روی آنها انرژی درمانی از راه دوره انجام شود. در حالت خواب نیز می توانید بر روی بیماران درمان را انجام دهید.
انرژی درمانی از راه دور دو نفره

هنگامی که دو نفر یا بیشتر، از راه دور انرژی می فرستند بهتر است بیمار دراز بکشد، چون تاثیر آن قوی تر است. از سوی دیگر، این درمان به اندازه ی روش حضوری وقت نمی گیرد. برخی از درمانگران میتوانند گروه بزرگی را هم زمان با این شیوه درمان کنند و بعضی دیگر نیروی خود را به یکی از نزدیکان بیمار مثلا دختری که مراقبت پدر و مادر را به عهده دارد یا یکی از شاگردان خود منتقل مینمایند، آنگاه آن شخص می تواند به نیابت از جانب شفاگر برای بیمار عمل درمانگری را انجام دهد.

در واقع درمانگر می تواند به دیگران اجازه دهد که از ذخیره ی انرژی او استفاده کنند. برای انجام این تکنیک نیاز به تجربه و آموزش های پیشرفته انرژی درمانی را دارید. بطور کلی شیوه درمان غیر حضوری و فرستادن انرژی از راه دور در برخی از سیستم های درمانی از طریق نماد یا پل، تجسم و تصویرذهنی، تجسم رنگ های مشخص، عبارات تاکیدی، و در شفای الهی از طریق کلام مقتدر، دعا، اسماء اعظم و نام سری خداوند صورت می گیرد.

در انرژی درمانی سبک پرانیک شما به سادگی پس از طی دوره مقدماتی با استفاده از تکنیک های آموزش داده در کمتر چند ساعت قادر می شوید که بتوانید انرژی درمانی از راه دور را همانند انرژی درمانی از راه نزدیک انجام دهید.

در انرژی درمانی از راه دور به تصویر بیمار میتوان بصورت ذهنی انرژی فرستاد و همچنین میتوان با گذاشتن دست ها بر روی عکس انرژی را منتقل نمود. در روش پرانیک هیلینگ توصیه می شود که از طریق دست ها انرژی انتقال داده شود تا چاکراهای اصلی همانند آجنا کمتر درگیر شود.

در تکنیک انرژی درمانی از راه دور بدوناستفاده از دست و با استفاده تکنیک ذهنی چاکرای آجنا شدید درگیر می شود و باعث بزرگ شدن این چاکرا می گردد. بزرگ شدن این چاکرا باعث بهم خوردن تعادل چاکرا و حتی در مواقعی باعث بیماری می گردد.

برای یادگیری بیشتر می توانید به آرام گروپ دنبال کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.