دنیای سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

دنیای سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

قوانین مهاجرت به ترکیه از راه تخصص در این کشور

عنوان: شرایط اکونومیک ترکیه و راه دریافت مجوز کار کردن در این کشور

برای مهاجرت به ترکیه میتوان از طریق تخصص و کار اقدام کرد،که باکسب اطلاع از قوانین وچگونگی آن میتوان کار مناسب را پیداکرد.


 ویزای کار کشور ترکیه

آخرین قانون مرتبط با اشتغال خارجیان در ترکیه در سال ۲۰۰۳ به تصویب قانونگذار این کشور رسید.

در حال حاضر بر اساس قانون شماره ۴۸۱۷ سه نوع اجازه کار برای سه گروه مختلف پیش بینی شده است.  این گروه ها شامل اجازه کار مدت دار و نامحدود برای کارکنان وابسته و کارکنان مستقل و موارد استثنائی می باشد. بر اساس این قانون ، خارجیان می توانند از اجازه کار مدت دار و یا نامحدود به شرط به جا آوردن شرایط مورد نیاز، بهره مند گردند. مدت اعتبار اجازه کار مدت دار بر اساس قرارداد کار ، یک سال بوده و برای کار در محل کار مشخص و حرفۀ خاصی صادر می گردد. پس از پایان یک سال اجازه کار برای همان شغل و محل کار تا سه سال دیگر تمدید خواهد شد و پس از این سه سال نیز این مجوز تا شش سال می تواند تمدید گردد.

لازم به توضیح است که درصورتی که یک تبعه خارجی حداقل هشت سال به صورت مداوم در ترکیه اقامت داشته و اشتغال به شغلی داشته باشد ، اجازه کار دائم بدون در نظر گرفتن شرایط اشتغال در ترکیه و نیز بدون محدودیت جغرافیائی ، صادر خواهد شد. برای خارجیانی که حداقل پنج سال در ترکیه به صورت بلاانقطاع اقامت داشته و نیز درصورتیکه در این مدت نزد کارفرمائی اشتغال نداشته باشند مجوز اشتغال مستقل صادر می گردد.

 خارجیان می توانند برای اخذ مجوز کار از کشور متبعوشان و یا کشور محل اقامت دائمشان به نمایندگی های جمهوری ترکیه در آن کشور مراجعه نمایند و پس از تکمیل پرونده ، درخواست مذکور توسط نمایندگی های خارج از کشور به وزارت کار و امور اجتماعی ترکیه ارسال می گردد. ظرف سه روز از زمان ارائه درخواست متقاضی اشتغال در ترکیه به نمایندگی خارج از کشور، مدارک لازم از سوی کارفرما به وزارت کار و اموراجتماعی تحویل داده می شود. پس از صدور اجازه کار توسط وزارت کار، متقاضی باید ظرف نود روز به نمایندگی خارجی ترکیه مراجعه و ویزای کار دریافت نماید. در صورتیکه متقاضیان اجازه کار ، دارای اقامت حداقل شش ماهه باشند شخصا و یا به واسطه کارفرمایشان می توانند مدارک لازمه را به وزارت کار تحویل نماید. همچنین در این صورت نیازی به اخذ ویزای کاری پس از تائید اجازه کار موجود نمی باشد.

برای تمدید مدت اجازه کار حداکثر تا ۱۵ روز پس از پایان مدت مجوز و  نیز دو ماه پیش از پایان مدت اعتبار آن می بایستی به وزارت کار مراجعه شود. وزارت کار مکلف است که حداکثر ظرف نود روز به پرونده متقاضی رسیدگی نموده و نیتجه را به وی ابلاغ نماید. ولی درصورتی که مدارک مشار الیه ناقص باشد این مدت پس از تکمیل پرونده تا نود روز قابل تمدید می باشد. وزارت کار می تواند از منابع امنیتی در مورد شخص مورد نظر تحقیق نماید.

پس از پایان کار بررسی پرونده ، وزارت کار مختار خواهد بود که درخواست را بپذیرد ویا آن را رد نماید. درصورتی که وزارت کار درخواست متقاضی را به تائید برساند ، متقاضیانی که از دفاتر نمایندگی ترکیه درخارج از کشور مراجعه کرده باشند می بایستی ویزای کار از همان محل دریافت داشته و به اداره اتباع خارجی در ترکیه مراجعه نمایند و متقاضیانی که از داخل ترکیه مراجعه کرده اند می توانند مستقیما به اداره اتباع خارجی در پلیس آن استان مراجعه نمایند. درصورتی که درخواست اشتغال در ترکیه رد شود ، متقاضی ظرف سی روز می تواند پس از ابلاغ نتیجه تقاضای تجدید نظر کرده و به نتیجه اعتراض نماید.  درصورتی که وزارت کار به اعتراض هم پاسخ منفی دهد ، متقاضی می تواند به دادگاه شکایت نماید. در این خصوص رای دادگاه قاطع و غیر قابل اعتراض خواهد بود.

حال پس از بررسی شرایط مهاجرت کاری به ترکیه ، مفید خواهد بود که به میزان دستمزد ها در این کشور اشاره کرد. در ترکیه نظام بازار آزاد حاکم است. نرخ دستمزد اغلب توسط بازار تعیین می شود ولی دولت هر ساله حداقل حقوق را تعیین می نماید. بدین واسطه اگر کارفرمائی که زیر این حداقل حقوق کارگر و یا کارمندی را به استخدام درآورد به موجب قانون محاکمه و مجازات خواهد شد.

در ترکیه دستمزدها در وسط سال بر اساس تورم آن دوره مورد بازنگری قرار گرفته و مبالغی به عنوان جبران ضرر تورمی به کارکنان پرداخت می گردد. به همین دلیل درصورت افزایش تورم در کشور کارکنان متضرر نمی شوند.

موسسات خصوصی میزان حقوق و دستمزدهای خود را خودشان به تصویب می رسانند و مکلف هستند که زیر مبلغ مصوب دولت برای دستمزدها مبالغی را پرداخت نکنند. از این رو کارکنان بخش خصوصی بیشتر از کارمندان دولتی دریافت می کنند.

در سال 2015 با قوانین جدیدی که کشورترکیه در امور حقوقی مربوط به اتباع خارجی خواستار کار درکشور ترکیه اتخاذ کرد مورد توجه و استقبال اتباع خارجی برای اقامت ترکیه گردید.

 مهاجرت به استرالیا - مهاجرت - گرفتن اقامت استرالیا 

مهاجرت به فرانسه و هرینه های روزمره در فرانسه

عنوان: سفر به هلند و دریافت اقامت این کشور اروپایی

کشور فرانسه از جمله کشورهایی است متقاضیان مهاجرت به دانمارک برای ادامه تحصیل در آن می توانند آینده شغلی خوبی داشته باشند.     

   

فرانسه
مهاجرت کاری به فرانسه

به متقاضیان کار در کشور فرانسه ویزا تعلق نخواهد گرفت، بنابراین کشور فرانسه به نیروی مهاجر خارجی برای کار احتیاج نخواهد داشت، اما در زمانی که افراد از طریق ویزای تحصیلی وارد کشور فرانسه می شود در ویزای آنها حق کار قانونی وجود دارد که افراد می توانند به صورت قانونی از آن استفاده کنند، مثلا می توانند در شرکتی به صورت نیمه وقت کار کنند و یا حتی استخدام شوند.

 

بنابراین کشور فرانسه به طور مستقل به افراد ویزای کار فرانسه نخواهد داد مگر اینکه افراد در کشور فرانسه همزمان با کار نیمه وقت ، در دانشگاه های فرانسه تحصیل کنند.

در واقع زمانی که افراد با ویزای تحصیلی وارد کشور فرانسه می شوند ، مانند سایر کشور های اروپایی در مقطع فوق لیسانس 20 ساعت و درمقطع دکترا 30 ساعت در هفته حق کار قانونی خواهند داشت و مانعی برای انجام کار برای آنها وجود ندارد. حقوقی که برای کار این دسته از افراد در کشور فرانسه در نظر گرفته شده است از ساعتی 10 یورو به بالا می باشد.

تنها از یک راه می توان ویزای تحصیلی به همراه کار را تبدیل به اقامت دائم کرد و آن این است که افراد در حال تحصیل اگر بتوانند کاری را پیدا کنند که کار فرما آنها را بیمه کند بعد از اتمام تحصیل، می توانند برای اقامت دائم اقدام کنند.
هزینه زندگی در فرانسه

سیستم آموزش رایگان دانشگاه های فرانسه دانشجویان و فارغ التحصیلان ایرانی را به استفاده از امکانات این کشور ترغیب می کند ،اما سیستم رایگان بدین معنی است که دانشجو تنها هزینه های ثابت نام را که بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ یورو در سال است را می پردازد که این مبلغ با توجه به مقطع تحصیلی ، رشته تحصیلی و دانشگاه تغییر می کند.

با این که تحصیل در کشور فرانسه به صورت رایگان می باشد اما مخارج و هزینه های زندگی در کشور فرانسه به نسبت سایر کشورهایی که تحصیل در آنها به صورت رایگان است بالا می باشد.

هزینه تحصیل در کشور فرانسه درهردو مقطع فوق لیسانس و دکترا به صورت کاملا رایگان می باشد اما هزینه های زندگی در پاریس ماهی 900 یورو به بالا و در شهرستان ها 700 یورو به بالا می باشد.

لازم به یاداوری است که 70 درصد هزینه های گفته شده مربوط به مسکن می باشد که بسیار هزینه بالایی است بنابراین دولت فرانسه برای رفع این مشکل تصمیمی گرفته است و آن این است که در کشور فرانسه سازمان هایی به نام CAF وجود دارد که پس از اقامت در کشور فرانسه ، این سازمان ها مقداری از هزینه های مسکن را پوشش می دهند.
روش های اخذ اقامت دائم

چهار روش برای گرفتن اجازه اقامت دائم در فرانسه هست که البته با شهروندی فرانسه فرق می کند. با گرفتن اقامت دائم می شود در فرانسه زندگی و کار کرد.

1- افرادی که در فرانسه بدنیا می آیند می توانند در 18 سالگی ملیت فرانسوی بگیرند.

2- افرادی که یکی از پدر یا مادر آنها فرانسوی ( یا قرار است فراسوی شود ) است و خارج از فرانسه متولد شده اند.

3- افرادی که بیشتر از پنج سال در فرانسه اقامت داشته باشند می توانند برای اقامت فرانسه اقدام کنند. البته این دوره برای افرادی که یک دوره دوساله تحصیلی ( مانند کارشناسی ارشد ) را در یک دانشگاه فرانسوی تمام کرده باشند به دو سال کاهش پیدا میکند.

4- از طریق ازدواج با یک فرانسوی بعد از 4 سال می توان درخواست ملیت فرانسوی کرد.
اقامت دائم در فرانسه از طریق خریدن ملک یا خانه

مطابق قوانین حال حاضر این امکان وجود ندارد. همانطور که می دانید، بدون داشتن اقامت معمولی ( دانشجویی یا کار )‌نمی توانید در بیشتر کشورهای اروپا خانه بخرید. در ضمن اینکه در حال حاضر قانونی در این مورد وجود ندارد. به هر حال اگر شرکتی یا وکیلی هم ادعا کرد که اینکار را می تواند انجام دهد باید دقت کنید که هزینه کار را بعد از پایان کار بدهید یا حداقل زمانی بدهید که از نتیجه کار اطمینان دارید.

بهترین روش برای زندگی در فرانسه این است که بصورت دانشجوئی وارد فرانسه شده و در نهایت وارد بازار کار شده و بعد از مدتی تقاضای اقامت کنید. البته امکان اینکه از طریق ثبت شرکت و کار در فرانسه هم بتوانید اقامت فرانسه را بگیرد هم وجود دارد. اما بدلیل محدودیتهای زیاد آن تقریبا برای بیشتر افراد قابل استفاده نیست.

قاره اروپا و کشور اتریش این روزها به یکی از مقاصد اصلی برای مهاجرین جهت مهاجرت به هلند

مهاجرت به استرالیا , اقامت استرالیا , اقامت استرالیا

گران‌ترین فرودگاه‌های جهان کدامند؟


سال جدید را به سالی رنگارنگ تبدیل کنید


با زندگی کنار بیایید....
مجموعه: برای زندگی بهتر


 مهارت زندگی‌ کردن,چگونه زندگی‌کردن,مهارت زندگی

مهارت زندگی‌ کردن در دنیای امروز که پیچیدگی‌های خاص خود را دارد، ضرورتی انکارناپذیر به شمار می‌رود اما اگر قرار باشد درباره مهارت زندگی بحث کنیم، ابتدا باید قیاسی با گذشته انجام دهیم.

در اولین گام باید این سوال را پرسید که زندگی در جهان کنونی، در قیاس با صد‌سال گذشته، چه اندازه تغییر کرده است؟
واقعیت این است که زندگی و چگونه زندگی‌کردن یکی از مفاهیمی است که هم عموم مردم و هم نخبگان درباره آن سخنان زیادی گفته‌اند. سوالی که دانشمندان علوم انسانی را به خود مشغول کرده، این بوده که زندگی خوب، سالم و سازنده، چگونه است و برای رسیدن به آن، چه باید کرد؟ زمانی هم که ما از مهارت‌های زندگی حرف می‌زنیم، درواقع از راه‌هایی صحبت به میان می‌آید که می‌تواند انسان را به این نوع زندگی نزدیک کند و خوشبختی به همراه بیاورد.

برای بهتر شدن درک مفهوم مهارت‌های زندگی باید از دو نگاهی حرف بزنیم که درباره زندگی وجود دارد. در یک نگاه ایده‌آلی، زندگی خوب، زندگی‌ای است که در آن هیچ تنشی وجود ندارد و هیچ دست‌اندازی، زندگی فرد را دچار تشویش نمی‌کند. فرد در موقعیتی رویایی زندگی می‌کند و هیچ‌گونه گرفتاری و کشمکشی نمی‌تواند زندگی او را دچار تغییر کند. اما یک نگاه دیگر نیز وجود دارد که اساس زندگی را با ناراحتی و سوگ، از دست‌دادن و کشمکش عجین می‌داند. این‌که با گذشت هر روز، یک روز از عمرمان از دست می‌رود و پیرتر می‌شویم، هر چند وقت یکبار متوجه موی سفیدی می‌شویم و چین و چروک‌های صورتمان را نگاه می‌کنیم.
وقتی پذیرفتیم که زندگی همیشه و در همه موقعیت‌ها، خوشایند نیست، باید راهی را انتخاب کنیم که به وسیله آن آرامش بیشتری داشته باشیم

در بارزترین شکل ما معتقدیم زمان و سلامتی‌مان هر روز برای ادامه زندگی کمتر می‌شود. از طرف دیگر مدام در زندگی با این مسأله روبه‌رو هستیم که باید از خواسته‌هایمان بگذریم و با خود مرور می‌کنیم که جمع‌شدن خیلی از خواسته‌هایمان باهم، سازگاری ندارد.

حالا اگر قرار باشد این دو نگاه را کنار یکدیگر بگذاریم و بعد از مهارت‌های زندگی حرف بزنیم، باید بگوییم مهارت‌های زندگی در وهله اول، پذیرش نگاه دوم و قبول آن است. بعد وقتی پذیرفتیم که زندگی همیشه و در همه موقعیت‌ها، خوشایند نیست، باید راهی را انتخاب کنیم که به وسیله آن آرامش بیشتری داشته باشیم.

مهارت زندگی به ما یاد می‌دهد که چه راهی را باید انتخاب و چگونه باید زندگی کرد تا سازگاری بیشتری به دست آورد و آرامش بیشتری داشت تا بتوان از آن لذت برد.
مهارت‌های زندگی ساختن یک شهر رویایی نیست که در آن هیچ گرفتاری وجود ندارد و سوگ، تلخی و ناکامی در آن بی‌معناست بلکه بخش مهمی از مهارت‌های زندگی کنار آمدن با همین تلخی‌هاست که عنصر مهمی در ساخت زندگی است و کسی که می‌تواند سازگار‌تر باشد درواقع مهارت بهتری دارد.

در مجموع می‌توان گفت آدم‌هایی که مهارت بهتری دارند بهتر با ناکامی‌ها کنار می‌آیند، تنش‌های خود را حل می‌کنند و راه‌حل‌های گوناگونی دارند و می‌توانند آن را در شرایط مختلف استفاده کنند.

این توانایی ها (مهارت های زندگی)فرد را قادر می سازد تا مسئولیت و نقش های اجتماعی اش را بپذیرد و بدون لطمه زدن به خود و دیگران، با خواست ها، انتظارات و مشکلات رو به رو شود.
 
ده مهارت زندگی که سازمان بهداشت جهانی مشخص نموده، عبارتند از:
1- مهارت خودآگاهی
2- مهارت همدلی
3- مهارت روابط بین فردی
4- مهارت ارتباط موثر
5- مهارت مقابله با استرس
6- مهارت مدیریت هیجان
7- مهارت حل مسئله
8- مهارت تصمیم گیری
9- مهارت تفکر خلاق
10- مهارت تفکر خلاقانه











اگر بخواهیم فواید و کاربرد های مهارت های زندگی را تیتر وار برای تان بشمریم ،مهمترین فواید و کاربرد های آن عبارتند از:
1- نحوه کنار آمدن با انتظارات متفاوت خود، خانواده، همسر، فرزندان، دوستان، همکاران و جامعه
2- برقراری رابطه لذت بخش با امکانات، تکنولوژی و محیط زندگی
3- دفع فشارهای روانی از طرف محیط
4- سازگاری با مسائل اقتصادی و نیازهای معیشتی
5- تقویت مدیریت خانواده و تربیت فرزندان
6- تقویت اعتماد به نفس
7- تقویت مهارت های ارتباطی
8- تامین سلامت جسمی و بهداشت روانی
9- تامین آرامش و لذت زندگی
10- خود شکوفایی، بالندگی، خوشبختی و شادابی
امید واریم که با مطالعه ی مطالب این بخش با مهارت های زندگی بیشتر آشنا شوید و در زندگی روزمره تان به کار ببرید.
منابع: جام جم سرا / سایت پیشگیری نوین











تعمیر مانیتور بردهای چاپی

یادگیری تعمیرات ای سی یو در موسسه های عالی با امروزی ترین متد ها

واحد کنترل الکترونیکی چسیت؟ و توضیحاتی در باره  آموزش تعمیرات ای سی یو؟

راهکارهای تعمیرات ECU

این مقاله در مورد آموزش تعمیرات ای سی یو خودرو و روش های یادگیری آن است.و موسسه پارسه به خوبی این دوره ها را امورش میدهد.

تجدید حافظه در مورده Ecu های مختلف . متفاوت میباشد تا حدودی به همین دلیل باید اول نوع ECU رو بشناسیم بعد به تجدید حافظه اون بپردازیم.

تجدید حافظه در خودرو های با ECU از نوع مگنتی مارلی MM8P :

ابتدا باید به وسیله دیاگ کد های عیب و یا در سایر دستگاه ها که خوده عیب رو نشون میدن خوانده و عیب مورده بحث رو بر طرف کنید.سپس به ترتیب کار های زیر رو انجام دهید.
1-سویئچ رو به مدت 10 ثانیه ببندید.
2-سوئیچ رو به مدت 10 ثانیه باز کنید.
3-ماشین رو بدون اینکه گاز دهید روشن کنید.
4-سوئیچ رو به مدت 10ثانیه ببندید.
5-سوئیچ رو به مدت 10 ثانیه باز کنید.
6-خودرو رو روشن کنید و به مدت 10ثانیه به ماشین گاز ندهید.
سپس دنده ها رو باید به این ترتیب معرفی نمود.
1- دنده1 ->3500RPM->دنده 2 ->3500RPM->خلاص کرده کاهش سرعت داده سپس دنده 1 رو درگیر کنید.
2-دنده2 ->3500RPM->دنده 3 ->3500RPM->خلاص کرده کاهش سرعت داده سپس دنده 2 رو درگیر کنید.








3-دنده3 ->3500RPM->دنده 4 ->3500RPM->خلاص کرده کاهش سرعت داده سپس دنده 3 رو درگیر کنید.
4- دنده4 ->3500RPM->دنده 5 ->3500RPM->خلاص کرده کاهش سرعت داده سپس دنده 4 رو درگیر کنید.
5-دنده5 ->3500RPM-> خلاص-> دوباره دنده5 رو درگیر کنید.
مدت انجام این تجدید حافظه تا زمانی هست که موتور به دمای ایده ال خود رسیده و فن های خودرو شروع به کار کرده باشند. در زمان تجدید حافظه همواره با تمام حالات رانندگی کنید یک رانندگی سریع یا یک رانندگی ارام و متعادل.منظور هر دو مدل و نحوه رانندگی میباشد.
بعد از اتمام کار دوباره خودرو رو به دیاگ وصل کرده اگر خطایی مشاهده نکردید که کار تموم شده اگرنه که دوباره تجدید حافظه رو انجام دهید.




تجدید حافظه در خودرو های با ECU از نوع SL96 یا S2000

ابتدا باید به وسیله دیاگ کد های عیب و یا در سایر دستگاه ها که خوده عیب رو نشون میدن خوانده و عیب مورده بحث رو بر طرف کنید.سپس به ترتیب کار های زیر رو انجام دهید.
1-سویئچ رو به مدت 10 ثانیه ببندید.
2-سوئیچ رو به مدت 10 ثانیه باز کنید.
3-ماشین رو بدون اینکه گاز دهید روشن کنید.
4-سوئیچ رو به مدت 10ثانیه ببندید.
5-سوئیچ رو به مدت 10 ثانیه باز کنید.
6- خودرو رو روشن کنید و به مدت 10ثانیه به ماشین گاز ندهید.
حال نوبت به معرفی دنده ها میرسه.
1-از شروع حرکت به هر دنده حداقل مسافتی رو برابر با 50 متر رو طی کرده و بعد به دنده بالاتر بروید.







تجدید حافظه در خودرو های با ECU از نوع Bosch 7.3:

ابتدا باید به وسیله دیاگ کد های عیب و یا در سایر دستگاه ها که خوده عیب رو نشون میدن خوانده و عیب مورده بحث رو بر طرف کنید.سپس به ترتیب کار های زیر رو انجام دهید.
1-سویئچ رو به مدت 10 ثانیه ببندید.
2-سوئیچ رو به مدت 10 ثانیه باز کنید.
3-ماشین رو بدون اینکه گاز دهید روشن کنید.
4-سوئیچ رو به مدت 10ثانیه ببندید.
5-سوئیچ رو به مدت 10 ثانیه باز کنید.
6- خودرو رو روشن کنید و به مدت 10ثانیه به ماشین گاز ندهید.
7-موتور رو گرم کرده تا به دمای کاری رسیده و فن ها شروع به کار کند.
8-سوئیچ رو ببندید.
9-استارت بزنید
10-بعد از استارت خودرو گاز ندهید تا خودرو در دور ارام کار کند.
11-بعد از این مرحله شروع به رانندگی در یک بازه زمانی 10 دقیقه ای کرده و در چند حالت رانندگی سریع و اروم خودرو رو برانید سپس دور موتور رو به بالای دور موتور 4000 دور برده و سپس در طی یک بازه چند ثانیه ای سرعت ماشین رو کاهش بدید.
بعد از اتمام کار دوباره خودرو رو به دیاگ وصل کرده اگر خطایی مشاهده نکردید که کار تموم شده اگرنه که دوباره تجدید حافظه رو انجام دهید.












نکته ای که مد نظر هست در زمان انجام تجدید حافظه خودرو تک سرنشین باشد و خیابان و جاده هم هیچ گونه شیبی نداشته باشد. و کلا بر روی خودرو بار اضافی وارد نباشد.

حال ببنیم که خودرو های مورده بحث از کدوم ECU استفاده میکنند.

پرشیاها از سری اول تا حدود سال 80 یا 81 از مگنتی مارلی MM8P استفاده میکردند بعد از سال 80 یا 81 که 405 های 2000 از خط تولید خارج شد به مانند کلیه موتور های xu7 تولیدی در ایران خودرو تا سال 82 از sl 96 و سپس از S-2000 استفاده کردند

موتورهای XU7/L3 هم از سال 82 به به بعد از S-2000 ساژم و هم اکنون از S-2000 ولئو استفاده می کنند

موتورهای زانتیا 2000 و 1800 و پرشیای ELX فقط از بوش 7.3 استفاده کرده و می کنند

206 های تیپ 4 و 5 و 6 تا سال 85 از بوش 7.4.4 و منبعد از بوش 7.4.5 استفاده کردند ( و اس دی ها )

تیپ 2 و 3 هم از S-2000 استفاده میکنند
(تفاوت آنها با ای سی یو های S-2000 موتورهای XU7 در این است که پایه های مولتی پلکس در آنها فعال شده است و از لحاظ نرم افزاری تفاوتهای مختصری هم در این ای سی یو های نصب شده روی 206 های 1400 که پایه مولتی پلکس فعال شده وجود دارد که با نامهای 3E و 3F و 10 و 11 , FC5 مشخص شده اند و بسته به سال تولید خودرو نوع آنها مشخص است )

تصاویر عالی و دیدنی انگلستان

مناظر دیدنی شهر نیویورک

ویدئویی که برای شما تولید کرده ایم مربوط به دیدنی های فوق العاده سوئیس می باشد.

آشنایی با سوئیس

کنفدراسیون سوئیس یکی از کشورهای اروپای غربی است که شهرت جهانیش را مدیون امنیت، ساعت و بانک‌های مشهورش است.

سوئیس با کشورهای آلمان، فرانسه، ایتالیا، اتریش و لیختن‌اشتاین همسایه است.

بر اساس آمارهای بانک جهانی در سال 2007 میلادی سوئیس پنجمین کشور ثروتمند جهان است. این کشور از سال 1815 در هیچ جنگی شرکت نکرد و در طول هر دو جنگ جهانی بی‌طرف بود.

سوئیس مقر بسیاری از سازمان‌ها و ارگان‌های بین‌المللی مانند صلیب سرخ، سازمان تجارت جهانی و یکی از دو دفتر اروپایی سازمان ملل متحد است.
اقتصاد در سوئیس

تولید ناخالص داخلی این کشور 9/300میلیارد دلار است و درآمد سرانه هر نفر در سوئیس 39 هزار و 800 دلا راست.

سه میلیون و 850 هزار نفر نیروی کار این کشور را تشکیل می‌دهند که چهار درصد آنها در بخش کشاورزی، 3/26 درصد در بخش صنعت و 1/69 درصد در بخش خدمات مشغول به کار هستند.

نرخ بیکاری در این کشور 1/3 درصد و نرخ تورم 6/0درصد است.

محصولات صادراتی این کشور شامل ماشین‌آلات، مواد شیمیایی، آهن‌آلات، ساعت و محصولات کشاورزی است که به کشورهای آلمان (7/19 درصد)، آمریکا (1/11 درصد)، ایتالیا (8/8درصد)، فرانسه (6/8 درصد)، و انگلیس (8/4 درصد) صادر می‌شود.

محصولات وارداتی این کشور شامل ماشین‌آلات، مواد شیمیایی، وسایل نقلیه، آهن‌آلات، محصولات کشاورزی و منسوجات است که از کشورهای آلمان (7/31 درصد)، ایتالیا (6/10درصد)، فرانسه (10 درصد)، آمریکا (2/6 درصد)، هلند (7/4درصد) و اتریش (3/4درصد) وارد می‌شود.

مردم سوئیس

هفت میلیون و 554 هزار و 661 نفر در سوئیس زندگی می‌کنند که میانگین سنی آنها 40.4 سال است. امید به زندگی در این کشور برای زنان 59/83 سال و برای مردان 8/77 سال است.

65 درصد مردم آن از نژاد آلمانی، 18 درصد فرانسوی، 10 درصد ایتالیایی و باقی از دیگر نژادهای اروپایی هستند. چهار زبان رسمی در این کشور وجود دارد: آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و رومنش.
























در سلسله­ جبال آلپ واقع شده وکشوری کوهستانی ومحصوردر خشکی است. زمستانهای آن بسیار سرد، با بارش فراوان  برف، و تابستانهای آن ملایم، با میانگین دمای 19 درجه  سانتی گراد، در گرمترین ماه سال می باشد و بارش باران،  فقط به تابستان محدود می شود. محصولات عمده کشاورزی  سوئیس شامل: گندم- علوفه- سیب زمینی و جو است.  دامپروری در این کشور، رواج بسیار داشته، و باعث شده که سوئیس، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لبنیات در جهان باشدصنایع دستی، نقش مهمی در اقتصاد این کشور، ایفا می کند.همچنین، توریسم، از یکی از منابع مهم درآمدهای دولت محسوب می شود. به علت سابقه بی طرفی سوئیس در جنگ جهانی دوم،هم اینک، این کشور، مرکز استقرار بعضی از سازمانهای بین المللی است. درآمد سرانه مردم سوئیس بسیار بالا بوده و جزء ثروتمند ترین ملل جهان به شمار می آید. این کشور از لحاظ ارائه خدمات مالی، به خصوص بانکداری از شهرت جهانی برخودار است.

 برای تماشای این ویدئو در یوتیوب روی لینکهای زیر کلیک نمایید.

ویدئوی دیدنی های سوئیس در یوتیوب

کلمات کلیدی ما مهاجرت - مهاجرت - مهاجرت به استرالیامی باشد.

مهاجرت به آلمان مهاجرت به کانادا مهاجرت به سوئد مهاجرت به سوئیس
ایفانت
0 نظر