دنیای سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

دنیای سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

شیوه های خرید طرح های مختلف میز ناهار خوری زیبا آشپزخانه

 عنوان: شیوه های خرید طرح های مختلف میز ناهار خوری خاص آشپزخانه

انواع میز ناهار خوری,خرید میز ناهار خوریمیز ناهارخوری مرکز توجه اتاق ناهارخوری است. هنگام خرید میز ناهارخوری مناسب باید به و شکل و اندازه اتاق توجه داشته باشید و فقط به زیبایی میز فکر نکنید. در صورت انتخاب درست آشپزخانه ی زیبایی را خواهید داشت. بر اساس فضای موجود و تعداد نفرات اندازه میز ناهارخوری را تعیین کنید. معمولا میز ناهارخوری ۴ نفره, ۶ نفره و یا ۸ نفره مورد تقاضا هستند.

انواع میز ناهارخوری مدرن و میز های سنتی و کلاسیک در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارند. قیمت میز ناهارخوری نیز یکی دیگر از المان های مهم در تصمیم گیری خرید میز ناهارخوری هستند. میز های ناهارخوری چوبی ساده و مدرن با قیمت مناسب عرضه می شوند. همچنین می توانید با هزینه بیشتر از طرح های خاص و میز های ناهارخوری مجلل استفاده کنید.

در ادامه تعدادی از تصاویر جدیدترین مدل های میز ناهارخوری را با یکدیگر می بینیم.

میز ناهارخوری چوبی و گرد

میز آشپزخانه

میز ناهارخوری مدرن با صندلی های ساده در آشپزخانه فضای باز

چیدمان آشپزخانه

میز ناهارخوری دو نفره چوبی و ساده

طراحی آشپزخانه

میز ناهارخوری پلاستیکی بسیار شاد و زیبا

طراحی آشپزخانه

میز ناهارخوری مربع قهوه ای

میز آشپزخانه مدل مارال آفر

میز ناهارخوری چوبی بیضی

میز ناهارخوری ویکتوریا 6 نفره وندا

منبع: خرید انواع میز ناهار خوری آشپزخانه

نکاتی در سبک زندگی سالم

عنوان: نکاتی در سبک زندگی سالم

شهرزاد به زودی منتشر می شودتهیه کننده سریال شهرزاد گفت : دردرجه اول ضمن تشکراز تمام عوامل سربال ونیز هردو هنرمند عزیز خانم ترانه علیدوستی و شهاب حسینی نهایت قدردانی وتشکر دراین سریال را داریم .به گزارش سرویس کشکول جام نیـوز، تهیه‌کننده سریال «شهرزاد»آقای اصغرفرهادی گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده فصل دوم سریال«شهرزاد» از اواسط و یا پایان تیر ماه آغاز می‌شود.محمد امامی به ما گفت: از عوامل موفقیت این سریال می‌توان در درجه اول به فیلمنامه این سریال اشاره کرد که بارها نگارش و بازنویسی شده بود. ما روی ذائقه مخاطب مطالعه کردیم و به یک استاندارد نسبی رسیدیم .

وی افزود: علاوه بر متن، سریال «شهرزاد» تمام پارامترهای موفقیت را داشته است و محتوا، فیلمنامه، بازیگران، کارگردان، گروه تولید و تهیه از دیگر عوامل موفقیت این سریال محسوب می‌شود.

امامی با بیان اینکه جامعه ما نسبت به مجموعه نمایش خانگی بی اعتماد شده بود، گفت: ما با ساخت سریال «شهرزاد» توانستیم این اعتماد را بار دیگر به مردم و مخاطبان بازگردانیم.و تمامی افراد از این سریال به طور ویژه دیدن کردن و آنرا دنبال می کردن.وی درباره ساخت فاز دوم این سریال توضیح داد: «شهرزاد» در سه فصل به تولید می‌رسد که فصل دوم آن ۲۲ قسمت دارد.
تهیه‌کننده «شهرزاد» اضافه کرد: در حال حاضر فیلمنامه این سریال توسط حسن فتحی و نغمه ثمینی در حال نگارش است و ۱۴ قسمت اول این سریال نگارش شده است.
امامی گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان خرداد ماه نگارش فیلمنامه «شهرزاد۲» به پایان می‌رسد. پیش تولید خاصی برای این کار نداریم چون دکور و لوکیشن‌های ما آماده است و احتمالا از اواسط و یا پایان تیر ماه کار تصویربرداری این سریال را آغاز می‌کنیم.

چگونه دیرتر پیر شویم؟

عنوان: شخصیت شناسی جالب با توجه به فرم بینی!

بارها شنیده‌ایم که مردهای متاهل مردهای مجرد را نصیحت می‌کنند که رمز یک ازدواج موفق این است که بگویید «چشم عزیزم».باوجود ایده‌های مختلف و سردرگم‌کننده، تصمیم گرفتیم ببینیم از دیدگاه خانم‌ها مردها واقعاً باید در رابطه چگونه رفتار کنند.
اینجا پنج نکته آورده‌ایم به همه مردها کمک می‌‌کند تا در مسیر زندگی همانی شوند که خانم‌ها به دنبال آن هستند.      درس اول: مسئولیت‌پذیر باشید.
کاری که فکر می‌کنید اشتباه است را انجام ندهید تا بعداً گناه آن را گردن دیگران بیندازید. اگر اشتباهی مرتکب شدید، مسئولیت کارتان را بپذیرید. یکی از معانی «شوهر» کسی است که با مهارت خانه و خانواده خود را کنترل کند. یک مدیر همیشه مسئولیت‌پذیر است.

برای مردی که همسرش را برای مشکلی که به وجود آمده مقصر جلوه می‌دهد هیچ دلسوزی وجود ندارد چون مطمئناً از او خواهند پرسید که «تو چرا اجازه دادی این اتفاق بیفتد؟» مرد باید هوشیار باشد و بداند چطور می‌تواند اعمالش را برای کنترل خوب اوضاع تغییر دهد.


درس دوم: رهبر باشید.

اگر مردی بخواهد قدرتمند و باارزش دیده شود و رابطه خوبی با همسر خود داشته باشد، باید از خود توانایی رهبری نشان دهد. وقتی با موقعیتی روبه‌رو می‌شود که نیازمند تصمیم‌گیری و کنترل است، خودش باید قدم جلو گذاشته و امور را در دست گیرد. مردم کسانی را تحسین می‌کنند که برای روبه‌رو شدن با مشکلات و موقعیت‌های سخت پیش می‌روند. هیچکس کسی که عقب می‌کشد و منتظر می‌ماند بقیه مشکل را حل کنند را تحسین نمی‌کند.

خیلی از مردها از رهبری صرفنظر می‌کنند چون دوست ندارند کسی از آنها انتقاد کند. تصور می‌کنند که با این روش محتاط عمل کرده‌اند. اما یک مرد باید بگوید، «خودم انجامش می‌دهم» و اقدام کند و به دنبال راهکار باشد. اگر مطمئن نیست که چه راه‌حلی باید پیش گیرد، کاری را بکند که بقیه رهبرها می‌کنند: از منابع مختلف اطلاعاتی کمک بگیرد.


درس سوم: تصمیم بگیرید.

یکی از مفاهیم کلمه «مردانه»، قاطع بودن است. مردها باید بتوانند تصمیم بگیرند و مسئولیت عواقب تصمیم‌هایشان را هم قبول کنند. اگر مردی تمایلی به تصمیم گرفتن نداشته باشد، ممکن است همسرش از او ناراحت شود. بخشی از تصمیم‌گیری، درک دیدگاه‌های طرف‌مقابل و داشتن انعطاف‌پذیری است. یک زن کسی را نمی‌خواهد که او را کنترل کند، کسی را هم نمی‌خواهد که همه تصمیمات را بر عهده او بگذارد. مردی که از گرفتن تصمیمات اشتباه می‌ترسد، باید از خود سوال کند: گرفتن تصمیمات بر عهده کیست؟ — کسی که از گرفتن تصمیم نترسد.


درس چهارم: قوی باشید.

قوی به چه کسی می‌گویند؟ کسی که بتواند احساسات خود را کنترل کند. کسی که می‌تواند عصبانیتش را کنترل کند بسیار بهتر از مردی است که از نظر جسمی قوی است و می‌تواند با یک شهر بجنگد. ابراز عصبانیت و پرخاشگری می‌تواند یک رابطه را نابود کند. اگر مردی فکر می‌کند که نمی‌تواند عصبانیت خود را کنترل کند، باید تصور کند که از دست کسی عصبانی شده است، تلفن زنگ می‌زند و رئیسش است. آیا آرام می‌شود؟ البته چون در غیراینصورت کار خود را از دست خواهد داد. عصبانی نشدن به این معنی نیست که رفتار نادرست را می‌پذیرد؛ او می‌تواند با آرامش برای رفتارهایی که از طرف دیگران می‌پذیرد، محدودیت بگذارد.


درس پنجم: مردانه رفتار کنید.

مردانگی خصوصیات مثبت قطعیت، قدرت در عقاید، اعتمادبه‌نفس، تکیه بر خود، ویژگی‌های اخلاقی خوب، تادیب نفس، صداقت و راستی است. مردی که مردانگی دارد شجاعت مقابله با سختی‌ها، درد و خطر را بدون عقب کشیدن دارد.

نکاتی مهم برای خرید گوشت قرمز

عنوان: نکاتی مهم برای خرید گوشت قرمز

دهان‌شویه ای استفاده کنید که با مواد طبیعی درست‌شده باشد و به‌طور کامل دهان را تمیز کند لیمو دهان را تازه می‌کند و باکتری های دهان را از بین می‌برد. علاوه بر آن خاصیت سفیدکننده دارد.دهان‌شویه ها معمولاً با طعم تند نعناع تهیه می‌شود. همچنین، بیشتر دهان‌شویه های موجود در بازار شامل رنگ‌های مصنوعی، طعم‌دهنده و مواد شیمیایی است که برای بدن مفید نیست. بنابراین بهتر است از دهان‌شویه ای استفاده کنید که با مواد طبیعی درست‌شده باشد و به‌طور کامل دهان را تمیز کند.روش تهیه دهان‌شویه خانگی
مواد استفاده‌شده برای تهیه این دهان‌شویه در منزل یافت می‌شود:
عسل: این ماده دارای خواص متعددضد باکتری است که به‌جای تغذیه کردن باکتری‌ها آن‌ها را از بین می‌برد. سعی کنید از عسل طبیعی استفاده کنید.دارچین: یک ادویه معجزه گر به‌حساب می‌آید که با از بین بردن باکتری‌ها بوی دهان را کاملاً از بین می‌برد.نتایج بررسی ها نشان می دهد افرادی که آدامس با طعم دارچین می‌جوند، نسبت به افرادی که آدامس نعناع می‌جوند با 50 درصد کاهش باکتری دهان روبه‌رو هستند.آب‌لیمو: لیمو دهان را تازه می‌کند و باکتری های دهان را از بین می‌برد. علاوه بر آن خاصیت سفیدکننده دارد.اما ازآن جا ‌که اسید آن می‌تواند به مینایِ دندان ضرر برساند، در مصرف آن احتیاط شود.برای تهیه این دهان‌شویه به این مواد نیاز است:
آب 2 عدد لیمو ی تازه
نصف قاشق غذاخوری پودر دارچین
یک قاشق مرباخوری جوش‌شیرین
نصف قاشق مرباخوری عسل
یک فنجان آب گرم برای ذوب کردن عسل
تمامی مواد را در یک شیشه بریزید و خوب باهم مخلوط‌کنید.
هر بار2- 1 قاشق غذاخوری آن را غرغره کنید.استفاده بیش از یک یا دو بار در روز توصیه نمی‌شود زیرا لیمو خاصیت اسیدی دارد و برای مینایِ دندان مضر است.