دنیای سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

دنیای سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

خدمات طراحی وب سایت در اراک

نکاتی در مورد هزینه ها :

به دلیل کلی بودن جدول تعرفه ها و بنا به درخواست مشتریان ، در این بخش اطلاعات جزئی تری از امکانات وب سایت در اختیار شما کاربران عزیز قرار میگیرد.

گالری تصاویر
درجه سی : ندارد
درجه بی : یک مجموعه و دو تصویر در بخش گالری تصاویر قرار خواهد گرفت .
درجه آ : دو مجموعه و در هر مجموعه دو تصویر قرار خواهد گرفت + آموزش عمومی ایجاد مجموعه
پنل حرفه ای : سه مجموعه و در هر مجموعه دو تصویر قرار خواهد گرفت + آموزش عمومی ایجاد مجموعه
پنل ویژه : چهار مجموعه و در هر مجموعه دو تصویر قرار خواهد گرفت + آموزش اختصاصی ایجاد مجموعه




توجه : در صورت درخواست کارفرما ، به ازای اضافه شدن هر مجموعه تصویر مبلغ 20 هزار تومان و به ازای اضافه شدن هر تصویر در مجموعه مبلغ 2 هزار تومان به قرارداد اضافه خواهد شد .

فرم ساز
درجه سی : ندارد ( تنها فرم ارتباط با ما بر روی وب سایت قرار خواهد داشت ) + آموزش استفاده از فرم ارتباط
درجه بی : ندارد ( تنها فرم ارتباط با ما بر روی وب سایت قرار خواهد داشت  ) + آموزش استفاده از فرم ارتباط
درجه آ : فرم ارتباط با ما + یک فرم دلخواه که نهایتا دارای 5 فیلد است ( به عنوان مثال فرم همکاری ) + آموزش عمومی ایجاد فرم
پنل حرفه ای : فرم ارتباط با ما + دو فرم به صورت دلخواه ( هر فرم حداکثر دارای 8 فیلد ) + آموزش عمومی ایجاد و استفاده از فرم
پنل ویژه : فرم ارتباط با ما + سه فرم به صورت دلخواه ( هر فرم حداکثر دارای 10 فیلد ) + آموزش اختصاصی ایجاد و استفاده از فرم




توجه : در صورت درخواست کارفرما ، به ازای اضافه شدن هر فرم مبلغ 20 هزار تومان و به ازای ازای اضافه شدن هر فیلد مبلغ 2 هزار تومان به قرارداد اضافه خواهد شد. ( تعداد فیلد های هر فرم بر اساس توضیحات قبلی میباشد . )

ازخدمات شرکت ایفا نت بررسی واعلام طراحی سایت ارزان می باشد

هم اکنون طراحی سایت در اراک و طراحی وب سایت در اراک در خدمت شما می باشد.

یادمه چند سال پیش وقتی من مرکزی را برای ارائه خدمات طراحی سایت با عنوان طراحی سایت ارزان راه انداختم می شد گفت در این زمینه فقط خودم فعالیت می کردم .

یعنی وقتی در گوگل کلمه طراحی سایت ارزان را جستجو می کردم سایت من اولین نتیجه بود و بقیه نتیجه ها یا الکی بودن یا اسپم بودن یا سایتهای آگهی بودن .

اما الان بعد از گذشت چند سال شما اگر طراحی سایت ارزان را سرچ کنید فکر کنم تا صفحه 50 گوگل همسایت رسمی وجود داره که داره توی این زمینه رقابت می کنه.

و از اون جالب تر اینه که شرکتهای بزرگ که در کلمات سنگین مثل طراحی سایت در صدر نتایج هستند یواش یواش دارن عنوان سایتهاشون را به طراحی سایت ارزان تغییر می دهند.

خب تقریبا به همین نسبت بازار هم رشد کرده و متقاضی این خدمات هم خیلی زیاد شده .اگر بخواهیم یک بررسی کوتاه توی این زمینه بکنیم که چرا این همه سایت به صورت قارچی توی اینترنت رشد کردن که همه خدمات طراحی سایت ارزان میدن .میشه به عوامل زیادی پی برد.برای کسب اطلاعات  بیشتر درمورد طراحی یک سایت حرفه ای میتوانید به طراحی سایت در اراک مراجعه کنید.

مورد اول : با وجود بیکاری که هست اکثرا دنبال راه اندازی کسب و کاری برای خودشان هستند.این کار برای خدمات دهندگان تازه کار نیازی به سرمایه نداره و با توجه به نبود قانون کپی رایت یک شخص یا شرکت طراحی سایت برای شروع نیازی به خرید نرم افزارهای چند میلیونی نداره با دانلود چند نرم افزار می تونه کار خودش را بدون سرمایه شروع کنه .

مورد دوم : درآمد مناسب : برای یک شخص تازه کار گرفتن دو سه تا سفارش در ماه و درآمد یک میلیون میتونه خیلی ایده آل باشه .چون شخص مثل شرکتهای دیگه نیازی به صرف هزینه اجاره دفتر و حقوق کارمند و مالیات و .. نداره .

البته موارد خیلی بیشتری هم هست .

قصد من از نوشتن این مقاله کوبیدن هیچکدام از این عزیزان و همکاران نیست.اما شاید برای خیلی از شرکت های طراحی سایت سوال شده باشه که چرا این همه شرکت طراحی سایت ارزان داره به وجود میاد .من خواستم جوابی به سوال موجود توی ذهن اونها داده باشم

هم اکنون طراحی سایت در اراک و طراحی وب سایت در اراک در خدمت شما می باشد.

غذاهای محلی اراک

آبگوشت دو گوله دودار یا آبگوشت دوغ‌دار آبگوشت دوغ‌دار که به لهجه اراکی و گویش لری دوگوله دودار معروف است از غذاهای سنتی و محلی شهر اراک و استان لرستان است. این غذا در استان لرستان به نام آبگوشت کشک لری معروف است. در اراک به آن چغندر سفید هم اضافه می‌شود

دستور شماره یک، لرستان

گوشت آبگوشتی ۵۰۰ گرم
نخود و لوبیا سفید ۲ پیمانه
بادمجان سرخ کرده ۲ عدد
پیاز بزرگ ۱ عدد
سیر ۴ حبه
کشک ۲۵۰ گرم
نمک و زردچوبه و نعنا خشک به میزان لازم
روغن مایع به میزان لازم






روش پخت:

نخود و لوبیا را از شب قبل خیس کنید و هنگام پخت غذا، آب آن‌ها را خالی کنید و بشویید. گوشت، نخود، لوبیا سفید، نمک، پیاز خرد کرده و حبه‌های سیر را با ۵ پیمانه آب خوب بپزید. پس از اینکه یک ساعت از پخت آبگوشت گذشت، زردچوبه را بریزید و نیم ساعت مانده به پایان پخت آبگوشت، بادمجان‌های سرخ شده راهم اضافه کنید. در آخر، کشک را اضافه کنید تا چند جوش بزند. کمی نعنا داغ درست کنید و در آبگوشت بریزید. وقتی آبگوشت کاملا جا افتاد، آب آن را در ظرف‌های جداگانه بکشید. گوشت، بادمجان، لوبیا و نخود را نیز با هم بکوبید و با سبزی خوردن و نان سنگک سرو کنید.
دستور شماره دو؛ اراک
این مطلب را هم ببینید :  حمام خان ماهان

آبگوشت دوغ دار (دوگوله دودار)

مواد لازم برای ۶ تا ۸ نفر:

گوشت دم سینه گوسفند یا گردن یک کیلو
بادنجان قلمی پوست گرفته و سرخ کرده ۵ عدد
نخود و لوبیا سفید ابگوشتی رویهم یک لیوان
ادویه آبگوشتی یا خورشی و زردچوبه
کشک جوشیده غلیظ ۳۵۰ گرم
نعنا داغ و پیاز داغ و سیرداغ
چغندر سفید خرد شده دو عدد





طرز تهیه:

از قبل نخود و لوبیا را خیس کرده و سپس با گوشت و پیاز و زردچوبه و ادویه باز بگذارید تا گوشت و حبوبات بپزند. سپس چغندر خرد شده را اضافه کنید تا در آبگوشت بپزد. در انتها بادجان سرخ شده را اضافه کنید و نمکش را بچشید. وقتی چغندر و بادنجان پخت نوبت افزودن کشک است. کشک را اضافه کرده و اجازه دهید چنئ جوش بزند. اکنون در ظرف مناسب کشیده و یا نعنا داغ و سیر داغ و پیاز داغ تزیین کرده و سر سفره ببرید.

هم اکنون طراحی سایت در اراک و طراحی وب سایت در اراک در خدمت شما می باشد.



روش های ایجاد محتوای جدید , تولید محتوا

متن ویدئو:
 سلام باید همین ابتدا خدمت شما عزیزان عرض کنم که یادگیری سئو نیاز به ماه ها تجربه و تلاش داره و به این آسونی به دست نمیاد.

ولی من میخوام یک آموزش نسبتا مختصری بگذارم و یه توضیح کلی در 3 دقیقه درباره ی سئو در اختیار شما دوستان بگذارم.

اول به این سوال پاسخ میدهیم که اصلا سئو چیست؟

باید بگویم که سئو به مجموعه اعمال و کارهایی که شما روی سایت خودتان انجام میدهید تا رتبه ی بهتری در موتور های جست و جو مانند گوگل بگیرید را

سئو میگویند.

اگر بخواهید سایتتان در گوگل یا هر موتور جست وجوی دیگری رتبه ی بهتری بگیرد باید چکار کنیم

جواب دادن به این سوال ساده است باید بگویم باید اقدامات شما به شکلی باشد که استفاده کنندگان از سایت شما راضی باشند و وقتی از سایت شما بیرون آمدن

به شکل راضی کننده ای به هدفشان رسیده باشند. این جواب خیلی ساده و البته خیلی درست و واضح بود اما چگونه رضایت بازدید کننده را بدست بیاوریم

حالا موقع آن است که کمی تخصصی تر درمورد سئو صحبت کنیم.

سئو را میتوانیم به 2بخش اصلی سئو خارجی و سئو داخلی طبقه بندی کنیم که هر کدام تعریف و قوانین خود را دارند.

سئو داخلی چیست : فاکتور هایی که روی خود سایت انجام میشوند و شما باید آن ها را روی سایتتان لحاظ کنید اگر بخواهم چند مثال بزنم مثل سرعت سایت یعنی سایت شما سرعت

خوبی داشته باشد سایت شما نسخه ی موبایل داشته باشد کلمه ی کلیدی شما در عنوان و در متن وجود داشته باشد و فاکتور های دیگر که برای گوگل حائز اهمیت هستند.

اما سئو خارجی : قبلا سئو خارجی فقط به لینک سازی ختم میشد اما دیگر به این شکل نیست اما اگر خود لینک سازی را هم بخواهم توضیح مختصری بدهم یعنی اینکه یک سایت به سایت شما

لینک بدهد که از دید گوگل یک امتیاز مثبت بود که هرچه تعداد این لینک ها بیشتر باشد یا از سایت های معتبر تر و یا سایت های مشابه باشند امتیاز بیشتر است.

اما دیگر ارزش قضیه ی لینک سازی مانند الگوهای گذشته ی خود نیست و خیلی چیز ها عوض شده است

و موضوعی که اعتبار گرفته است موضوع فاکتور های رفتاری است که معنی آن بر میگردد به همان تعریف ساده ای که اول متن گفته شد

کابر از سایت شما راضی باشد اما این موضوع به چه شکل است این که کاربر وارد سایت شما میشود وقت میگذارد صفحات متعددی از سایت شما را چک میکند که نشان میدهد کاربر از شما راضی است.

که مجموع این ها را فاکتور های رفتاری میگویند

ودر آخر باید بگویم که اگر شما بتوانید سئو داخلی خوب و سئو خارجی خوبی روی سایتتان داشته باشید حتما رشد خواهید کرد.

اگر میخواهید که از تمامی جزئیات سئو آگاه شوید و تجربه ی چندین ساله ی ما در اختیارتان قرار بگیرد به سایت labraseo.com مراجعه بفرمایید.

https://www.aparat.com/v/1sGvq

به چه شکل با آسان ترین روش خرید کاندوم را به فعلیت برسانیم

راحت ترین و بااطمینان ترین روش خرید کاندم را این وب سایتبرای شما هدوستان گرامی ایجاد کرده است به این گونه که برای خریداری کاندوم  برخلاف وب سایتهای دیگر که یک سردرگمی ایجاد میکنند و هزینه های خریداری کاندوم معلوم نمی باشد وبرای پیدا کردن محصولات باید سایت را زیر و رو کرد این سایت مستقیما محصولات وقیمت آن ها را نمایش می دهد وهیچ سردرگمی برای شما ایجاد نمی کند  .

موضوع این وب سایت  خرید کاندوم می باشد.

– مراقب عضلات کف لگن باشید

احتمالا درباره محاسن کگل (ورزش هایی برای تقویت عضلات حمایت کننده مجرای ادراری، مثانه، رحم، راست روده (رکتوم)، مقعد و واژن در کف لگن هستند) خوانده اید. هرچه واژن تنگ تر باشد، رابطه جنسی بهتر خواهد بود. اما این احتمال وجود دارد که، در این زمینه اشتباه کنید. زنان این عضلات را به اندازه کافی نگه نمی دارند. گفته می شود بهتر است، عضلات کف لگن تان را برای ۵ ثانیه نگهدارید و رها کنید و این کار را ۱۰۰ بار و سه بار در روز انجام دهید. اگر به نظرتان زیاد است، می توانید بخشی از آن را هنگام رابطه جنسی انجام دهید.

 

– از نظر جنسی فعال باشید

این اتفاق در هر صورت برای واژن می افتد، بنابراین اگر آن را تحریک نکنید و جریان خون را به این منطقه افزایش ندهید، بافت و عضلات این ناحیه تغییر می کند. جریان خون برای ایجاد لذت مهم است که در اثر افزایش سن آن را به تدریج از دست می دهید. علاوه بر این اگر نگران بارداری نباشید، مایع منی خود اثر ضدپیری دارد. این به دلیل هورمون ها، اسیدهای چرب و ترکیبات ضد التهابی است.

 

– ورزش کنید

برای تمرین بیشتر ماهیچه های واژن، بهتر است ۱۵ دقیقه در روز روی توپ های سوئیسی ( gymball) بنشینید. این کار بدون انجام فشار، تنها نیروهای ماهیچه های کف لگن را منقبض می کند. شاید به نظر برسد اتفاقی نیفتاده است، اما این یک راه بسیار کارآمد برای حفظ کف لگن است

موضوع این وب سایت کاندوم عروسکی} می باشد.

بهترین فصل برای تور روسیه چه زمانی می باشد

انتخاب  تور لحظه آخری روسیه, به قصد تماشای مناطق زیبای سنت پترزبورگ و مسکو و سواحل جذاب این مناطق میتواند که  نتخاب عالی گردد.ولی باید این نکته  را در نظر داشت که کشور روسیه به علت قرب به قطب شمال دارای آب و هوای سرد می باشد که این توصیه برای اکثرافراد خوشایند نیست.

پیشینه

تاریخ روسیه به قرن چهاردهم میلادی بازمی‌گردد که قلمرو پادشاهی تجاری مسکو به عنوان بازیگر اصلی در بین چندین منطقه کوچکتر مشابه مطرح شد. ایوان چهارم، معروف به ایوان مخوف، نخستین حاکم مسکو بود که خود را تزار نامید. در سده هفدهم رومانف به حکومت روسیه دست یافتند و تا سیصد سال بعد بر این کشور حکومت کردند. پتر کبیر و کاترین کبیر از معروف‌ترین این پادشاهان بودند که اصلاحات زیادی را در جهت مدرنیزاسیون این کشور به انجام رساندند.

در اوایل قرن بیستم، نارضایتی‌های عمیق در میان بخش‌های مختلف جامعه روسیه به اعتراضات گسترده‌ای در این کشور انجامید. در شرایطی که حاکمان کشور نسبت به درد و رنج توده‌های مردم بی تفاوت به نطر می‌رسیدند، جریان‌های سیاسی رادیکال در کشور قوت گرفتند. واقعه معروف به دوشنبه خونین در سال ۱۹۰۵، شکست از ژاپن در جنگ ۱۹۰۵ و شکست‌های این کشور در جنگ جهانی اول به این نارضایتی‌ها دامن زد. در سال ۱۹۱۷ انقلابی به رهبری حزب بلشویک، که در سال ۱۹۰۳ به رهبری لنین و تحت تأثیر آموزه‌های کارل مارکس تشکیل شده بود، به حکومت پادشاهی در این کشور پایان بخشید.

اوایل حکومت لنین با جنگ داخلی علیه حامیان سلطنت همراه بود و پس از مدتی رقابت برای جانشینی لنین شدت گرفت. وی در سال ۱۹۲۴ درگذشت و استالین در سال ۱۹۲۹ به رهبری بلامنازع حزب کمونیست شوروی دست یافت. سیاستهای استالین به صنعتی‌سازی سریع کشور انجامید اما حکومت او با حجم غیرمنتظره‌ای از پاکسازی‌های سیاسی، تبعیدهای دسته‌جمعی و حبس و زندان همراه بود. در ژوئن ۱۹۴۱ آلمان به شوروی یورش برد و جنگی چهارساله درگرفت که ۲۷ میلیون شهروند شوروی در آن جان باختند. روسیه در جنگ جهانی دوم پیروز شد و کنترل سیاسی بیشتر قلمرو اروپای شرقی و مرکزی را برای خود تضمین کرد. استالین تا زمان مرگش در سال ۱۹۵۳ در قدرت باقی‌ماند. در این دوران حزب کمونیست با استفاده از دستگاه امنیتی عظیم خود بر تمام جنبه‌های زندگی حیات اجتماعی جامعه تسلط یافت و شوروی با پرداخت بهایی گزاف از حیات انسان‌ها به یک ابرقدرت صنعتی و نظامی تبدیل شد.

خروشچف جانشین استالین تلاش کرد تا جنبه‌های بی‌رحمانه حکومت استالین را افشا کرده و در عین حال بخش‌های کلیدی حکومت کمونیستی را حفظ کند. وی سانسور را در جامعه کاهش داده و سیاست خارجی همزیستی مسالمت‌آمیز با غرب را در پیش گرفت اما با سرکوب قیام سال ۱۹۵۶ مجارستان سلطه شوروی بر دولت‌های دست‌نشانده این کشور ادامه یافت. با این حال دستگاه حزبی اعتماد خود را به وی از دست داده و اعتبار خروشچف در پی نحوه مواجهه او با بحران موشکی ۱۹۶۲ کوبا کاهش یافت. خروشچف در سال ۱۹۶۴ در یک کودتای حزبی ساقط شد. در دوران برژنف جانشین خروشچف، شرایط زندگی برای توده‌های مردم قابل پیش‌بینی تر و مناسب‌تر شد اما سرکوب سیاسی ادامه یافت. با این حال با توجه به کاهش رشد اقتصادی و سربرآوردن مشکلات اجتماعی دوران برژنف به «عصر رکود» معروف شد. از سال ۱۹۷۹ شوروی در جنگی طولانی و خونبار در افغانستان درگیر شد. یک نسل کامل قربانی جنگ شوروی در افغانستان شدند

امیدواریم که تور روسیه به شما خوش بگذرد

چیدنصندلی کارازجمله مورد هایی است که درفعالیت فرد مستقیما تاثیر دارد. باکلاس ترین مناطق ملتمکزیک

ارتباط سادگی پایگاه در فروش آنلاین قسمت 4

رنگ بندی مناسب
وجود رنگ های مناسب در صفحاتتان نیز باعث بالا رفتن یوزرفرندلی شدن سایت شما خواهد شد . فرض کنید صفحات وب شما دارای پس زمینه ای مشکی و فونتی قرمز است ، در چنین شرایطی کدام بازدیدکننده حاضر است به مدت چند دقیقه در پایگاه شما به دنبال کالا یا خدمات مورد نظر خود خواهید کرد ؟! سعی کنید در رنگ بندی وب سایت خود از رنگ هایی استفاده کنید که چشم کاربر را خسته نمیکند ، این نکته در میزان ماندگاری بازدیدکننده در صفحات شما بسیار مهم میباشد .

ایجاد قسمت نظرات در وب سایت
میتوانید با دریافت انتقادات و پیشنهادات مخاطبین و بررسی نظرات آنها تمامی کمبود های پایگاه خود را مرتفع کرده و علاوه بر جلب رضایت کاربران ، پایگاه خود را نیز بیش از پیش قدرتمند نمائید . استفاده از نظرات مخاطبین میتواند فواید زیادی برای وب سایت شما داشته باشد که اصلی ترین آن  ، کسب اطلاع شما از نواقص موجود در سایتتان میباشد. در نظر داشته باشید که هیچوقت شما نمیتوانید مانند کاربران به نواقص کوچک و بزرگی مانند ایراد در صفحه تعرفه طراحی سایت خود آگاهی داشته باشید.

صحیح بودن لینک های وب سایت
یکی دیگر از نکات پر اهمیت در زمینه یوزرفرندلی سایت شما ، سالم بودن آدرس های سایتتان میباشد. لینک های سایتتان از منو تا آیکون های میانبر و آدرس های دانلود گرفته تا پیوندها ، به عنوان مثال اگر لینکی با عنوان طراحی سایت مذهبی دارید حتما سعی کنید تا این لینک را امتحان کرده تا درست کار کند زیرا اگر بازدیدکننده روی لینک شما کلیک نماید اما آدرس آن کار نکند ، بازدیدکننده حاضر به خرید از شما نخواهد بود. این مسئله به سئو وب سایت شما نیز کمک خواهد نمود .

تاثیر یوزر فرندلی بودن وب سایت در بازاریابی اینترنتی قسمت 3

امکان سرچ پیشرفته در وب سایت
یکی از اصلی ترین موارد کاربرپسندی ، قراردادن بخش جستجوی حرفه ای در سایت میباشد. هنگامی که شما هزاران کالا برای عرضه دارید باید در نظر داشته باشید که حتی با وجود منوهایی کاملا کاربرپسند و مرتب از هرنظر بازهم ممکن است بازدیدکننده نتواند کالای مد نظر خود را از میان انبوه محصولات شما پیدا کند . در این حالت وجود قسمتی برای جستجو به صورت پیشرفته در وب سایت شما بسیار کارایی خواهد داشت. هنگامی که مشتری بتواند با سرچ در میان محصولات شما به سرعت محصول مد نظر خود را پیدا کند باعث میشود میزان کاربرپسندی سایتتان به میزان قابل توجهی افزایش یابد. به همین دلیل در هنگام مرکز طراحی سایت ، به این مسئله توجه نمائید زیرا این مسئله در بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر دارد.

بخش ها و آیکون های میانبر مناسب
میتوانید با استفاده از دکمه ها و علائم میانبر کار را برای کاربران بسیار ساده کنید ، مثلا میتوانید با قرار دادن یک آیکون خرید در انتهای مطلب مربوط به هر محصول کاربر را به بخش خرید مربوط به این کالا منتقل کنید یا مثلا با گذاشتن آیکون اضافه به سبد خرید شرایطی برای بازدیدکنندگان فراهم کنید که به سادگی کالاهای مد نظر خود را به سبد بیفزایند . طراحی سایت در استان مرکزی به این موارد بسیار توجه دارد.

منبع : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی