دنیای سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

دنیای سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

Yoga Book اولین تبلت باقابلیت تبدیل‌پذیری اندرویدی لنوو

Yoga Book اولین تبلت باقابلیت تبدیل‌پذیری اندرویدی لنوو

تبلت Yoga Book در واقع شباهت زیادی به لپ‌تاپ ‌های سری یوگا دارا می باشد

 
کلکسیون محصولات تبدیل پذیر لنوو که آنها را با نام برند یوگا می دانیم،‌ فرزند جدیدی با نام یوگا بوک

 خواهد داشت که انتظار می‌رود نخستین تبلت تبدیل‌پذیر اندرویدی لنوو باشد.

تبلت‌های اندرویدی سری یوگا به توانایی تبدیل‌پذیری خود مشهور هستند، این تبلت‌ها با توجه به پایه‌ای که دارند به راحتی در هر شرایطی قابل استفاده‌اند.

 از طرف دیگر همان‌گونه که در بالا اشاره شد، انتظار می‌رود خانواده یوگا عضوی جدید داشته باشد که در قد و قواره این برند خوشنام ظاهر شود.

 

این لپ‌تاپ جدید یوگا بوک (Yoga Book) نامیده می شود و نمی‌توان آنرا با سایر تبلت‌های سری یوگا که پیش از این می شناسیم مقایسه کرد، تبلت یوگا بوک در واقع شباهت زیادی به لپ‌تاپ‌های سری یوگا دارد که به صورت پیش‌فرض به سیستم عامل ویندوز مجهز هستند اما یوگا بوک از سیستم عامل اندروید بهره می‌گیرد.

 

با این حساب با لپ‌تاپی طرف هستیم که در نوع خود جالب توجه است چرا که لپ‌تاپ‌های زیادی در حال حاضر به سیستم عامل اندروید مجهز نیستند. در زمینه لپ‌تای‌های اندرویدی می‌توان به لپ‌تاپ فوق سبک Remix و لپ‌تاپ تازه معرفی شده Pixel C که ساخت دست گوگل است اشاره کرد.

 

این لپ‌تاپ‌ها طرفدار زیادی در بازار ندارند چرا که سیستم عامل اندروید آنگونه که باید شاید بر روی لپ‌تاپ کارآیی ندارد‌، با این حساب این اقدام لنوو برای ساخت لپ‌تاپی تبدیل‌پذیر و مجهز به سیستم عامل اندروید در نوع خود جالب توجه به نظر می‌رسد. بر اساس اطلاعاتی که تاکنون از این محصول جدید خانواده یوگا لنوو به بیرون منتشر شده است، یوگا بوک از پردازنده اینتل Cherry Trail یا اتم x5 یا x7 بهره می‌برد و صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی خواهد داشت.


از لحاظ ضخامت هم گفته می‌شود در حالی که صفحه‌نمایش  لپ‌تاپ Yoga Book به صورت کامل بر روی بدنه آن قرار گرفته ضخامتی برابر با ۱۰ میلی‌متر دارد. اگر از طرفداران محصولات خانواده یوگا هستید حتما می‌دانید که یوگا ۳ پرو و یوگا ۹۰۰ قادر هستند به صورت ۳۶۰ درجه تا شوند، انتظار می‌رود یوگا بوک نیز به همین حالت از وسط تا شود.


متاسفانه به غیر از اطلاعاتی که به آنها اشاره شد و تصویر رنر شده این محصول، خبری بیشتری در حال حاضر در دسترس نیست. لنوو رسم ندارد محصولات خود را بی‌ مقدمه و خشک و خالی معرفی کند،‌ از طرف دیگری مراسم و کنفرانس خبری معروفی هم در یکی دو ماه آینده برگزار نمی‌شود.


نزدیک ترین مراسمی که در پیش است را می‌توان نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ نام برد که در خرداد ماه برگزار می‌شود و به این ترتیب می‌توان حدس زد در این نمایشگاه شاهد یوگا بوک لنوو باشیم، البته از این نکته نیز نباید غافل ماند که ماه آینده مراسم گوگل I/O ۲۰۱۶ برگزار می‌شود و از آنجایی که یوگا بوک یک لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر با سیستم‌عامل اندروید است احتمال دارد در این مراسم شاهد رونمایی آن از جانب لنوو باشیم.


جاهای دیدنی کشور فرانسه

مکان های توریستی کشور فرانسه

کاخ روهان

که کاخ روهان پالاز
 نیزهمچنین نامیده می گردد در واقع اسم یکی از هتل های بسیار زیبای کشور فرانسه از نظر معماری

است. این کاخ مثالی بارز از معماری کشور  تورفرانسه  به شمار می رود و با اسم تالار شهر همچنین برزبان هامی باشد.


Pont de Pierre

در بوردو یکی از شیکترین پل های سنگی سرزمین فرانسه می باشد. این پل سنگی و قوسی شکل روی رودخانه گارون ساخته شده است و جز پل های مشهور جهان به شمار می رود.

فرانسه
وینیون

دلیل شهرت اوینیون برای گردشگران، خیابان های قدیمی، قلعه های باقی مانده از قرون وسطی و معماری گوتیک کاخ های پاپ ها است که به دولت واتیکان و قرن 14 میلادی تعلق دارند.

 از دیگر جاذبه های آن باید به جشنواره داوینیون اشاره کرد که فستیوال هنری است و برای نمایش، فیلم، رقص و تئاترهای خیابانی خود سالانه صدها هزار توریست را از سراسر جهان به سمت خود جذب می کند.

فرانسه
لیون

لیون جزو میراث جهانی یونسکو است و قدمت تاریخی 2 هزار ساله دارد. این پیشینه را می توان در خیابان های این شهر به خوبی احساس کرد و دید.

بیشترین تاریخ را می توان در منطقه Vieux Lyon این شهر مشاهده کرد که از دوره رنسانس باقی مانده است. همچنین باید به دو آمفی تئاتر لیون اشاره کرد که همچنان

نیز محل برگزاری انواع کنسرت ها هستند. اینکه لیون میان گردشگران ارزش بسیاری دارد اصلا عجیب نیست. این شهر مملو از مراکز خرید مدرن، بازارهای سنتی، جشنواره های فیلم و موسیقی و انواع موزه های فیلم، عروسک خیمه شب بازی و مینیاتور است.

فرانسه
سنت مالو

سنت مالو در اصل به عنوان قلعه ای برای حافظت از دهانه رودخانه Rance ساخته شد و قرن ها محل زندگی دزدان دریایی بود. اما اکنون همه آنها به جایی دیگر مهاجرت کرده اند

 و سنت مالو به یکی از پربازدیدترین شهرهای ناحیه بریتانی فرانسه تبدیل شده است. پیاده روی در خیابان های قدیمی و قدم زدن در سواحل وسیع این شهر از جمله جاذبه هایش

به شمار می روند. در این شهر جاذبه های دیگری همچون آکواریوم بزرگ، موزه و قلعه نیز وجود دارند.

طریقه تهیه سرمه چشم خانگی

 نحوه ی تهیه سرمه چشم دستی


از آنجایی که در گذشته انواع خط چشم برای آرایش بهتر به مژه و با انگیزه استفاده

بردن از خاصیت پزشکی که برای تقویت کردن ابرو بوده، استفاده می شده و خط چشم ها به طریق های زیاد سنتی درست می شدند،

اما هم اکنون جای خاصیت های پزشکی آن را مواد دیگر که نه تنها خواص درمانی

 ندارند بلکه فقط برای آرایش چشم برای استفاده قرار می گیرند را پرکرده است، در برخی موارد با توجه به کیفیت نامرغوبشان

علت ریزش مژه همچنین می شوند.

 در این مقاله سعی در زنده کردن روشهای محلی تهیه سرمه بهداشتی و مرغوب در منزل را داریم که هم دارای خواص درمانی بسیاری بوده و همچنین باعث زیبایی بیشتر نیز می شود.

خواص درمانی
تقویت چشم ، ضد التهاب ، رفع سوزش و اشک
تقویت ابرو و پرپشت کردن مژه و ابرو

روش تهیه سرمه بادام با فندق
برای تهیه سرمه از روشهای سنتی و  با استفاده از آجر و مواد سوختی و حتی از شمع و سوزن نیز می توان استفاده کرد که ما در این مطلب قصد داریم تا با روشی ساده و در دسترس که همگی امکان تهیه سرمه به این روش را داشته باشند

روش تهیه سرمه را توضیح دهیم . برای این کار باید مقداری فندق و  بادام را بعد از دو پوسته کردن روی یک شعله پخش کن بر روی حرارت قرار داده و ظرفی فلزی مانند سینی را با فاصله کمی روی مغز بادام ،

فندق و شعله پخش کن قرار دهید به مرور زمان و با سوختن کامل مغز ها تولید دوده می کنند که بر روی سطح سینی قرار داده شده کاملاً قابل مشاهده خواهد بود تا اتمام سوختن مغزها صبر کنید و سپس با چاقو و یا جسمی نوک تیز دوده های جمع شده بر روی سطح سینی را تراشیده و به ظرفی که برای نگهداری سرمه تهیه کرده اید منتقل کنیدو سرمه آماده است.

 

روش تهیه سرمه مغز قلم گاو
برای تهیه سرمه قلم گاو کافی است که مقداری مغز قلم را پس از خارج کردن از قلم داخل ظرفی ریخته و مقداری گاز یا باند را داخل آن قرار دهید به صورتی که انتهای باند یا گاز در روعن قرار گرفته و سر آن نیز بیرون باشد باند یا گاز را با استفاده از کبریت و یا فندک روشن کنید

و مانند مرحله قبل ظرفی فلزی مانند سینی و یا کاسه را با فاصله روی آن قرار دهید روغن با سوختن تولید دود کرده که بر روی سطح ظرف جمع می شود که پس از اتمام کار دوده ها را تراشیده و به ظرفی که برای نگهداری سرمه استفاده می کنید منتقل کنید.

نکته ی مهم :
به انواع سرمه خشک که در منزل دارید می توان مقدار چند قطره روغن فندق و یا بادام برای چرب شدن سرمه اضافه کرد.


نورپردازی حیرت آور منزل!

نورپردازی حیرت آور خانه !

نور و نورپردازی هویت جدیدی به اتاق منزل می بخشد. برای اینکه جلوه های ویژه ی عالی ایجاد کنیم، به لوستر و لامپ های مناسب نیاز می باشد. به همین دلیل، می بایست زمان خرید مهتابی، شب خواب، لوسترهای دیواری کلیت دقت را به کاربیندازیم و مورد های صحیح و مناسب برگزینیم.

لوستر و لوستر مزین کننده هر اتاقی منزلی می باشند. این وسایل منزل را می بایست همچون جواهر تصور کرد. این منابع نوری نظر بیننده را به خود جلب می کنند. به همین دلیل، باید در انتخاب شکل، طرح، رنگ و اندازه آنها توجه زیادی به خرج دهید و انتخاب مناسبی داشته باشید.

چلچراغ

نورپردازی خانه, اصول نورپردازی در خانه
لوستر یکی از عناصر تزئین اتاق های مختلف خانه است. وقتی لوستری زیبا و متناسب با طراحی و دکوراسیون خانه انتخاب می کنید، به محض ورود به هر اتاق نخستین چیزی که به چشم می آید لوستر است. لوستر چلچراغی یکی از انتخاب های خوب برای نشیمن و پذیرایی است. این نوع لوستر می تواند کریستالی یا ترکیبی از چوب و فلز باشد. جنس و طرح آن به سلیقه و البته دکور خانه بستگی دارد.

آویز

نورپردازی خانه, اصول نورپردازی در خانه
آویز، لوسترهای کوچک تری هستند و همان طور که از نامشان پیدا است طول زیادی دارند. این آویزها را می توان به تنهایی با همراه با چند آویز دیگر به سقف نصب کرد. برای اتاق های کوچک خوب است فقط یکی از آنها را نصب کنید. اما مثلا برای بالای جزیره یا کانتر آشپزخانه، می توانید سه آویز زیبا و یک شکل را به یک قد یا کوتاه و بلند نصب کنید.

چراغ های سقفی

نورپردازی خانه, اصول نورپردازی در خانه
در اتاق هایی همچون آشپزخانه یا نشیمن یا راهروهای خانه می توانید از چراغ هایی که به سقف نصب می شوند، استفاده کنید. این چراغ ها در شکل و طرح های متنوعی در بازار موجود هستند. البته باید بدانید این نوع لوسترها بسیار کمتر از چلچراغ ها جلب توجه می کنند.

لوستر دیواری

نورپردازی خانه, اصول نورپردازی در خانه
از این لوسترها می توان در مکان هایی همچون آینه حمام یا دستشویی یا جلوه دادن به قاب عکس یا آثار هنری استفاده کرد. لوسترهای دیواری بیشتر جنبه تزئینی دارند تا نوردهی.


کسب وکار انلاین و مزایای آن

تجارت الکترونیک و مزایای این نوع کسب وکار


تجارت انلاین و مزایای آن:

در دنیای کنونی ، بسیاری از کشورهای پیشرفته کشورهای تجارت انلاین را به کسب وکار معمول ترجیح داده و به سمت آن الکترونیک در پویایی میباشند. با بودن سایت هایی مانند آمازون که درآمد بسیار بالایی دارد ، بسیاری از مردم نیز از تجارت سنتی به سمت تجارت الکترونیک در حرکت میباشند. ممکن است بسیاری از افراد بخواهند که درباره مزایای تجارت الکترونیک اطلاعات مختصر و مفیدی داشته باشند. در این مطلب به صورت مختصر به اصلی ترین مزایای تجارت الکترونیک اشاره میکنیم.

بستر ارتباطی مناسب
یکی از امکاناتی که اینترنت در اختیار تجارت و بازرگانی قرار میدهد اطلاعات کامل و گسترده ای است که در مورد هر کالا چه از نظر فنی و چه تجاری میتوان یافت. امکانی که در دنیای واقعی ارزش تجاری بسیار زیادی دارد اما بدون صرف هزینه و زمان زیاد بدست نمی آید. از طرفی تجارت الکترونیک امکان ایجاد ارتباط با همه افرادی که برای تکمیل یک فرآیند بازرگانی لازم است با آنها تماس بگیریم در کوتاه ترین زمان از طریق ایمیل و روش های دیگر فراهم میکند. به عنوان مثال میتوان گفت که افراد میتوانند از طریق ساخت ویدئو و انتشار آن در اینترنت به راحتی با کاربران خود ارتباط برقرار کرد و شماره های تماس و آدرس خود را به آنها بدهید. برای کسب اطلاع درباره ساخت ویدئو و بازاریابی از طریق آن میتوانید مقاله ما تحت عنوان بازاریابی ویدئویی موفق چگونه حاصل میشود؟ را بخوانید.

حذف واسطه ها
یکی از ارزشمند ترین دستاورد های تجارت الکترونیک حذف واسطه هاست که باعث کاهش بی سابقه قیمت کالا و خدمات در جهان شده است. بر اساس برآورد های انجام شده ، حذف واسطه ها و ایجاد ارتباط مستقیم بین خریدار و فروشنده بین 15 تا 50 درصد موجب کاهش قیمت ها برای مشتریان شده است.

افزایش قدرت خریداران و پیدایش بازارهای جدید برای تولید کنندگان
ارتباط اینترنتی فرصتی را در اختیار خریداران قرار میدهد که بتوانند با طیف گسترده ای از تولید کنندگان سراسر جهان ارتباط برقرار کنند و از این طریق به تقاضای مورد نظر خود از بین پیشنهادهای مختلف برسند و در مقابل فروشندگان قدرت چانه زنی بیشتری برای کسب امتیاز داشته باشند. البته این مسئله به فروشندگان نیز امتیازات زیادی میدهد از جمله اینکه میتوانند به فروش محصولات در سراسر جهان اقدام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید اینجا کلیک کنید : تاثیر بهینه سازی سایت در بازاریابی آنلاین

سفارشی کردن محصولات و خدمات پشتیبانی قوی
به وسیله تجارت الکترونیک قادر خواهید بود که محصولات مورد درخواست خود را به صورت سفارشی و مطلوب خود خریداری کنید. به عنوان مثال میتوانید با ورود به سایت شرک DELL کامپیوتر مورد درخواست خود را با همان خصوصیاتی که میخواهید سفارش داده و خریداری کنید. شرکت هایی که به این صورت محصولات و خدمات خود را میفروشند ، به طور دائم و با روش های مختلف با مشتریان خود در ارتباط هستند و پشتیبانی قوی باعث ترغیب مردم به خرید از اینترنت میشود.

پیدایش موسسات اقتصادی جدید و رقابت سراسری
یکی از پیامدهای تجارت الکترونیکی پیداش موسسات اقتصادی جدید است که توانایی رقابت و حتی در مواردی سبقت گرفتن از شرکت های کهنه کار را دارند. در حال حاضر دو نوع بازار خرید و فروش یعنی سنتی و حقیقی و بازار مجازی به موازات یکدیگر عمل میکنند و هریک قواعد خاص خود را دارند که گاهی دارای خصوصیاتی مشترک میباشند و گاهی باهم تفاوت دارند. در برخی موارد کسب و کارهای نوپا با استفاده از سیستم های کاربردی در بازار جدید از رقبای سنتی پیشه گرفته اند و بازار محصولات را به دست گرفته اند.


مزایای تجارت الکترونیک از دیدگاه فروشندگان و صاحبان فروشگاه های اینترنتی :

هزینه راه اندازی فروشگاه های اینترنتی بسیار کمتر از فروشگاه های فیزیکی هستند
تبلیغ محصولات به صورت راحت و ارزان در تمام دنیا میسر است
مشتریان مربوط به یک منطقه خاص یا کشور خاص نبوده و مرزهای جغرافیای از بین میروند
رقابت برای جذب مشتری باعث بالا رفتن کیفیت محصول میشود
تعداد مشتریان به سرعت قابل افزایش است
ارتباط با مشتریان به دلیل حذف واسطه ها بهینه خواهد بود