دنیای سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

دنیای سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

دانستنی هایی درباره پاستیل!

عنوان: بیشتر مردم اغلب چه حس و حالی دارند؟

این مقاله درمورد اخبار بازیگران می باشد.

مردم در هر جای دنیا که زندگی می‌کنند ، اغلب و به‌طور متوسط چه حس و حالی دارند ؟

مطالعات جدید نشان می‌دهد مردم اغلب ، حال نسبتا خوبی دارند .محققان شواهد و نشانه‌های بسیاری از ملت‌ها را بررسی کردند – پولدار و فقیر ، ثابت و متغیر. تا زمانی‌که افراد حادثه‌ای شدیدا احساسی را تجربه نکرده‌اند ، حتی آنهایی که درشرایط فقر و بی پولی هستند ، حال نسبتا مثبت و آرامی دارند .

سرپرست تحقیقات می‌گوید :

” طبق فرضیه‌های ما ، انسان‌ها به‌طور تکاملی داشتن حال مثبت را انتخاب می‌کنند ، و سطوح بالاتری از شادی طبیعی ، بطور ژنتیکی از والدین به فرزندان منتقل می‌شود در حالی‌که افسردگی مزمن و کمبود واکنش احساسی مثبت ، انتخاب شده است .

انسان‌ها بیشتر اوقات شادند چون از اجداد و نیاکان‌شان سرچشمه گرفته‌اند؛ نیاکانی که شادتر بودند و رفتارهای سالم‌تری داشتند .حوادث بد و خوب کنونی ، به‌طور موقت می‌تواند افراد را از مبدا و نهادشان دور کند اما با گذشت زمان به همان حال قبلی و اصلی‌شان برمی‌گردند .شرایط و موقعیت‌های بد و خوب بلند مدت ، می‌تواند حال اصلی را بالا و پایین کند اما فقط تا اندازه‌ای محدود .

آیا دلیل این حال نسبتا خوب برای آینده ما مفید است ؟ شاد بودن ، تمایل شما را برای برنامه‌ریزی برای آینده ، خلاق‌تر بودن ، اجتماعی‌تر بودن و مهم بودن برای دوستان و وابستگان بیشتر می‌کند.

به چه دلایلی باید شب ها زود بخوابیم؟ دیر خوابیدن چه عوارضی برای انسان دارد ؟ عوارض دیر خوابیدن در شب چیست ؟ زود خوابیدن چه کمکی به انسان میکند؟
۱. اختلال در یادگیری
یک مغز و بدن خسته قادر نیست اطلاعات را به درستی دریافت و در حافظه ذخیره کند. کیفیت و کمیت خواب شبانه تاثیری مستقیم روی دریافت اطلاعات تازه توسط ذهن دارد.
۲. ناپایداری احساسی
خستگی و کم‌ خوابی به طور جدی باعث ناایداری احساسی در انسان می‌شود؛ به طوری که دایما حس و حال و روحیه‌ی او تغییر می‌کند.



قضاوت و ارزیابی نادرست

اگر شب‌ها کم بخوابید، قادر به تصمیم‌گیری صحیح نخواهید بود.
۴. افزایش خطا و تصادف
محققان دانشگاه هاروارد در یک مطالعه دریافتند که ۲۷۴ هزار اشتباهی که در محل‌های کار صورت گرفته بود، ریشه در کم‌خوابی کارمندان داشت.
۵. اختلال در سلامت جسم
بسیاری از مشکلات و بیماری‌های جسمی می‌توانند ریشه در کم‌خوابی یا بی‌خوابی داشته باشند. بیماری‌های قلبی، چاقی مفرط، فشار خون، سکته و دیابت با کم‌خوابی تا حد زیادی تشدید می‌شوند.
۶. افت کارایی و بازده
افرادی که دچار کم‌خوابی هستند با این‌که حضور فیزیکی دارند اما حواس‌شان ۱۰۰ درصد متوجه کار نیست، متمرکز نیستند و آن بازدهی و نتیجه‌ای که ازشان انتظار می‌رود را ندارند.
۷. عدم توانایی در کنترل استرس
به طور کلی، بی‌خوابی باعث می‌شود که ذهن، ضعیف شود و در مواجهه با موقعیت‌های تنش‌زا و پراسترس نتواند عکس‌العمل معقولی ارایه بدهد امیدواریم که این پست کمک شایانی به شما کرده باشد و جواب سوالا شما را داده باشد








در این مقاله اشاره ای به سایت های تفریح و سرگرمی شده است.

تکنیک های انتخاب زیباترین لباس عروس

عنوان: تکنیک های انتخاب زیباترین لباس عروس

این مقاله درمورد انتخاب برترین آرایشگاه عروس می باشد.

آینه و شمعدان از مهمترین اقلام در لیست خرید عروس و داماد به شمار می روند و خرید آینه وشمعدان عروسی شیک و زیبا با رعایت برخی نکات ساده امکان پذیر است. هنگامی که عروس به اتاق وارد می‌شود، با پرده‌ای صورت خود را پوشانده‌است. وقتی که در کنار داماد می‌نشیند، این پرده را از صورت خود بر می‌دارد و نخستین چیزی که داماد در آینه می‌بیند، باید بازتاب چهره همسر آینده‌اش باشد. امروزه هنوز بسیاری از سنت‌های دیرین عروسی ایرانی همچنان پابرجا مانده‌است و هرچند که تشریفاتی باشند، اما همواره انجام می‌شوند. عروسی تقریبا مشابه با گذشته آن است و همه عروس‌ها اگر دیگر اقلام را نداشته باشند، بدون شک آینه و شمعدان را خواهند داشت. آینه‌ها همواره در اندازه کامل و جفت شمعدان‌ها در دو سوی آینه با شمع‌های روشن، برای هر یک از عروس و داماد، قرار داده می‌شوند. همچنین امروزه شمعی که در سفره عقد می‌گذارند را گاهی بعد از خواندن خطبه عقد و دریافت هدایای مهمانان خاموش می‌کنند که این کار توسط عروس و داماد با کفش عروس و یا با گلبرگی انجام می‌شود.

این رسم احتمالاً در آیین زرتشتی نبوده چون زرتشتیان چنین کاری را بی احترامی به آتش می‌دانند.

 قبل از خرید آینه و شمعدان به فکر کاربرد آن باشیم
هنگام خرید آینه و شمعدان به فکر مکانی که بتوانید آن ها را روی آن قرار دهید نیز باشید. بسیاری از مردم با خرید یک کنسول برای جلو درب ورودی یا راهرو منزل شان از آینه و شمعدان شان بهترین استفاده را می کنند . برخی نیز آینه و شمعدان شان را روی میز توالت اتاق خواب قرار می دهند یا آن را داخل ویترین بوفه می گذارند . برخی نیز فقط از شمعدان هایشان روی میز ناهار خوری استفاده می کنند و آینه را داخل کمد قرار می دهند که البته این بستگی به سلیقه ی هر فرد دارد.

توصیه ی  ما به شما این است که هنگام خرید آینه و شمعدان به فکر کار آمد بودن آن نیز باشید و اگر قرار است از آینه و شمعدان یا قسمتی از آن استفاده نکنید ( مثلا از آینه و شمعدان فقط برای سفره هفت سین استفاده کنید ) برای آن هزینه ی زیادی نکنید. ظمنا کسانی که فکر می کنند از آینه و شمعدان استفاده نخواهند کرد بهتر است به جای آن که آن را خریداری کنند از کسی قرض گرفته و در سفره ی عقدشان بگذارند . البته امروزه تمام کسانی که سفره ی عقد کرایه می دهند آینه و شمعدان نیز برای کرایه دارند.

تناسب  را رعایت کنید
مزیت آینه و شمعدان کنسولی این است که می‌توانید آینه‌اش را به‌صورت قدی روی دیوار نصب کرده و به این ترتیب کارکردش را زیاد کنید. اگر فکر می‌کنید بهتر است سراغ آینه شمعدان سیلور بروید، بد نیست سری به فروشگاه سلوین بزنید. این فروشگاه در میدان شوش، پاساژ الغدیر،  طبقه همکف واقع شده است. به این ترتیب با یک تیر چند نشان می‌زنید، هم لوازم خانگی‌تان را می‌خرید، هم به آینه و شمعدان دلخواه‌تان می‌رسید.

اگر خانه‌تان به اندازه کافی جا دارد بد نیست به فکر آینه و شمعدان کنسولی باشید چون می توانید از آن یک دکور زیبا بسازید و آینه آن را به شکل قدی استفاده کنید. اما اگر از نظر فضا در مضیغه هستید بهتر است به فکر انواع کوچک‌تر و رومیزی باشید.

نکات مهم در خرید شمعدان
همان طور که می دانید شمعدان ها طرح های مختلفی دارند . برخی از آن ها برقی هستند و بالامپ روشن می شوند و برخی با شمع روشن می شوند . برخی یک شعله هستند و برخی چند شعله . توصیه ی ما به شما این است که هرگز شمعدان برقی نخرید زیرا شمعدان یعنی جای شمع نه جای لامپ و زیبایی نور شمع با نور چراغ قابل مقایسه نیست. در صورتی که منزل تان به نور بیش تری نیاز داشته باشد می توانید برای آن آباژور تهیه کنید و نباید آباژور را با شمعدان اشتباه بگیرید. ضمنا شمعدان هایی که شعله های زیادی دارند فقط برای خانه های بزرگ مناسب هستند . معقول ترین تعداد شعله برای شمعدان یک تا دو عدد است . از آن جایی که شمعدان را یکی به نیت داماد و دیگری را به نیت عروس می گذارند بهتر است عدد شعله های آن زوج و کم باشد.

از قدیم شمعدان هایی به شکل گل لاله وجود داشته و بین ایرانیان طرفداران بسیاری داشته است. این نوع شمعدان از جنس کریستال و بسیار زیباست . امروزه در فروشگاه ها لاله هایی با طرح های ساده یا فانتزی و سایزهای بزرگ و کوچک وجود دارد . معمولا لاله ها شکیل تر از شمعدان ها هستند.

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آتلیه عروس شده است.

شرایط اقتصادی ترکیه و راه اخذ مجوز کار در این کشور

عنوان: شرایط تحصیل در آلمان و هزینه های تحصیل در آلمان 

این مقاله درمورد تورمالزی می باشد

 یعنی کشوری که علم را به یکی از پایه های اساسی در اقتصاد خود تبدیل کرده است, و در این زمینه موفقیت های فراوانی هم کسب کرده, مطمئنا فرصت مناسبی است.تحصیل کردن در سیستم آموزش کشور آلمان از جایگاه ویژه ای برخوردار است.در آلمان در کنار دوره آموزشتان باید با پیشرفت اقتصادی و تکنولوژی نیز همگام باشد تا بتوانید با تغییرات اجتماعی همسو شوید.تحصیل در آلمان به واسطه سابقه علمی و دانشگاه های پیشرفته این کشور در دنیا شناخته شده است.حضور افرادی مانند آلبرت انیشتن, هایزنبرگ,یوهانس کپلر و ... در سابقه علمی کشور آلمان باعث بالا رفتن سطح دانش شده است.در صورتی که شما قصد تحصیل در آلمان را داشته باشید می توانید به بیش از 300 دانشگاه, موسسه عالی,مدارس عالی, معتبر در سطح بین المللی درخواست ارسال کنید.این دانشگاه ها در زمینه های فنی و مهندسی, پزشکی, هنر و موسیقی فعالیت می کنند و پذیرای دانشجو از سراسر دنیا می باشند.شما می‌توانید در سازمان مبادلات آکادمیک کشور آلمان برای تامین تحقیقات علمی خود از بورسیه تحصیلی استفاده نمایید.آلمان برای افرادی که بعد از تحصیل قصد ماندن در این کشور را دارند, می تواند کشوری خوبی از لحاظ آینده مالی و شغلی باشد.

کشور آلمان در کنار دانش و علم در زمینه صنعت و تولید نیز در زمره کشور های موفق و بزرگ قرار دارد.طیق آخرین آمار های اعلام شده از سوی سازمان های جهانی, کشور آلمان به عنوان بزرگترین اقتصاد قاره سبز شناخته می شود.نزدیک به 37 کمپانی بزرگ و تاثیر گذار دنیا در آلمان میباشند. شرکت هایی مانند : زیمنس, دایملر, فولکس واگن, دویچه بانک و ... در ادمه لیست 10 کمپانی بزرگ و تاثیر گذار در دنیای امروز, که در آلمان وجود دارند را آورده ایم.شاید آینده شغلی شما در هر کدام از این کمپانی ها باشد.

با توجه به اینکه آلمان را قلب اروپا می دانند و این کشور از لحاظ موقعیت جغرافیایی و موقعیت کار و شرایط زندگی و دانشگاه های متعدد و خوب هم به زبان انگلیسی و هم به زبان آلمانی ، شرایط خوبی را داراست ، همیشه مقصد مطمئنی برای کسانی که تصمیم به مهاجرت یا ادامه تحصیل گرفته اند بوده و هست. همینطور می توان در نظر گرفت که کشور آلمان همیشه شرایط را برای جذب نیروی کارامد و تحصیلکرده فراهم میکند و با توجه به صنعتی بودن کشور ، بازار کار فوق العاده ای را برای مهندسین قرار می دهد.
شرایط تحصیل در آلمان

شرایط تحصیل در آلمان به نحوی است که هم به زبان انگلیسی و هم به زبان آلمانی می توان ادامه تحصیل داد و مهمترین نکته در مورد ادامه تحصیل در آلمان رایگان بودن تحصیل در اکثر دانشگاه های آلمان است . اما دانشگاه هایی هم وجود دارند که برای هر ترم 250 یا 500 یورو شهریه دریافت می کنند. برای افرادی که تصمیم به ادامه تحصیل در این کشور را دارند مهمترین گزینه می تواند زبان انگلیسی یا آلمانی باشد .

اگر می خواهید به زبان آلمانی درس بخوانید با توجه به دانشگاه انتخابی شما ، شما به سطح B1 یا B2 از زبان آلمانی طبق جدول CEF احتیاج خواهید داشت. اگر می خواهید به زبان انگلیسی در کشور آلمان ادامه تحصیل بدهید با توجه به رشته شما و دانشگاه حداقل به IELTS ACADEMIC با نمره 6.5 و یا iBT با نمره 72 احتیاج خواهید داشت . البته برای برخی از رشته ها و دانشگاه ها ارائه GRE یا GMAT نیز اجباری است. برای ارائه مدارک ، شما باید مدارک خود را قبل از مهلت تعیین شده ارسال نمایید.

با توجه به تعریف سبد زندگی دانشجویی در آلمان، که شامل هزینه مسکن ، هزینه خوراک ، هزینه رفت و آمد ، هزینه خرید مایحتاج می باشد شما باید مبلغ 640 یورو در ماه را در نظر بگیرید. این را هم باید در نظر داشت که این هزینه کاملا به شما و شهر مورد نظر شما بستگی دارد ،چه بسیار می توان افرادی را یافت که با هزینه ماهیانه 400 یورو و یا 800 یورو زندگی دانشجویی خود را می گذرانند.

در آلمان بیمه عمومی اجباری است و اگر سن شما زیر 30 سال باشد با بیمه دانشجویی تقریبا باید 100 یورو تا 200 یورو در سال پرداخت شود اما اگر بالای 30 سال باشید این هزینه حدود 600 یورو در سال خواهد بود.

مالیات بر درآمد در آلمان برای افراد مجرد 40 درصد درآمد سالیانه و برای افراد متاهل 25 درصد است. همینطور در صورت داشتن شغل ، 10 درصد از درامد سالانه شما به عنوان بیمه کسر خواهد شد.
کسب درآمد دانشجویی در آلمان

دوره دکتری در آلمان به صورت Job است و شما می توانید از درآمد های آن استفاده کنید. حداقل حقوق کارگر در آلمان ساعتی 8 یورو است و حداقل حقوق سالیانه برای کارگر تقریبا 30 هزار یورو می باشد و این رقم برای مهندسین حداقل سالی 40 هزار یورو می باشد.

اما وقتی شما در مقطع تحصیلی کارشناسی یا کارشناسی ارشد تحصیل می کنید مانند اکثر کشور های دنیا تنها اجازه هفته ای 20 ساعت کار دارید به شرطی که درآمد شما از ماهی 400 یورو تجاوز نکند.

پس باید این قضیه را در نظر داشته باشید که وقتی در مقطعی غیر از دکتری در حال تحصیل هستید نمی توانید همه هزینه های زندگی را خودتان به تنهایی تامین نمایید. در ضمن برای وارد شدن به جامعه آلمان و کار کردن ، تسلط به زبان آلمانی امری بدیهی و اجتناب ناپذیر است.اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در آلمان و یا شرایط مهاجرت به آلمان برای تحصیل را می توانید در وب سایت رسمی مهاجرت به آلمان این کشور مطالعه کنید.
ویزای BLUE

با توجه به اینکه آلمان در یکسری از رشته ها به شدت دچار کمبود نیروی کار متخصص است یک شرایط بسیار ویژه و خوب برای ادامه تحصیل این افراد و ضمنا استفاده از تخصص آنها ایجاد کرده است.

شما می توانید از ابتدا درخواست ویزای Blue را بدهید یا در حین تحصیل درخواست تغییر ویزای خود از دانشجویی به Blue را ارائه دهید. این ویزا به شما این امکان را میدهد تا در حین تحصیل به صورت تمام وقت کار کنید و از مزایای درامدی آن استفاده کنید.

در این مقاله اشاره ای به مهاجرت به سوئد شده است

مهاجرت به ترکیه ، مهاجرت به دانمارک ،مهاجرت به نروژ ، مهاجرت به هلند ، مهاجرت به اسپانیا