دنیای سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

دنیای سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری طریقه های دوره های آموزش شبکه سیسکو در اینیستیتو با ضمانت

آشنایی با انواع دوره های آموزش شبکه سیسکو در آکادمی با ضمانت

دوره آموزشی سیسکو , آموزش سیسکو , آموزشگاه سیسکو



 

هدف دوره:

در حال حاظر سیسکو در 150کشور دنیا مرکزهای آموزشی به منظور تعلیم افراد برای طراحی ونگهداری شبکه های کامپیوتری تأسیس کرده است.سیسکو مدارکی را برای متخصصین در زمینه های مختلف شبکه ارائه می کند که شامل :
CCSI(آموزش دهنده ی سیستم های سیسکو) و CCNA (همکار شبکه سیسکو) و CCDA(همکار طراحی سیسکو) ، CCDA(همکار طراحی سیسکو) ، CCVP(حرفه ای تلفن اینترنت سیسکو) ،CCSP(حرفه ای امنیت سیسکو) ، CCIP(حرفه ای شبکه بندی سیسکو) ، CCDP(حرفه ای طراحی سیسکو) ، CCNP(حرفه ای شبکه سیسکو) ، CCIE(متخصص شبکه بندی)

درباره دوره :

آموزش سیسکو , آموزش سیسکو , آموزشگاه سیسکو
سیسکو اولین شرکتی بود که Routerچندپروتکل تولید می کرد که اجازه ی ارتباط بین پروتکل های مختلف شبکه را می دهد.امروزه بزرگترین روترهای Ciscoطراحی شده اند تا بسته هایI Pو فریمهای MPLSرا هدایت کنند.....

بازار کار فارغ التحصیلان دوره شبکه سیسکو آموزشگاه پارسه :

از جمله پرکاربرد ترین دوره های سیسکو در کشور که بازار کار عالی دارد می توان به CCNAو CCNPاشاره کرد.انستیتو انفورماتیک پارسه در حال حاضر یکی از مجهزترین و برترین مراکز آموزش سیسکو در کشور می
باشد که این دوره ها همراه با متدها و قلق های نوین بازاری که کارشناسان این مجموعه به صورت تجربی کسب کرده اند همراه باRunکردن انواع سناریوهای عملی و کاربردی ارائه می دهد.در دوره ی CCNAکه پایه ی سیسکو و یکی از کاربردی ترین دوره های سیسکو می باشد افراد با پیکره بندی تجهیزات سخت افزاری تحت شبکه از قبیل سوئیچ و روتر و امنیت آشنا می شوند.پس از گذراندن دوره یCCNAافراد با پیگره بندی شبکه های LAN,WAN در ابعاد کوچک و متوسط پیداخواهند کرد.به دلیل فروش بالای تجهیزات سیسکو در چند سال اخیر در کشور ایران و استفاده ی بالا در صنعتشبکه ی کشور در حال حاضر بازار کار بسیار بزرگ و گسترده ای با حقوق و مزایای عالی در شرکت های خصوصی,دولتی برای فارغ التحصیلان انفورماتیک پارسه ی رشته ی CCNAاز سیسکو وجود دارد.

موسسه پارسه برگزاری می کند :  و دوره های ما شامل آموزش شبکه سیسکو , آموزش سیسکو و دوره های آموزش ccna  می باشد .

 

آموزش سیسکو یک دوره کاملا تخصصی است که در آموزشگاه سیسکو پارسه این دوره آموزشی سیسکو به صورت کاملا حرفه ای با مدرک معتبر ارائه می گردد.
 موسسه پارسه برگزاری می کند : و دوره های ما شامل آموزش شبکه سیسکو , آموزش سیسکو , آموزشگاه سیسکو

«شرکت سیسکو سیستمز» (Cisco Systems) شرکت آمریکایی تولیدکننده? تجهیزات شبکه (Network) است که مرکز آن در شهر سن‌خوزه، کالیفرنیا در ناحیه معروف به سیلیکان ولی در ایالت کالیفرنیا قرار دارد. این شرکت محصولات مربوط به شبکه و ارتباطات را طراحی می‌کند و با سه نام تجاری مختلف سیسکو، لینکسیس و ساینتیفیک آتلانتا به فروش می‌رساند. در ابتدا، سیسکو فقط روترهای چند پروتکل تولید می‌کرد ولی امروز محصولات سیسکو را در همه جا از اتاق نشیمن گرفته تا شرکت‌های ارائه دهنده خدمات شبکه می‌توان پیدا کرد. دید سیسکو این است «تغییر روش زندگی، کار، بازی و آموزش».
آموزش سیسکو یک دوره کاملا تخصصی است که در آموزشگاه سیسکو پارسه این دوره آموزشی سیسکو به صورت کاملا حرفه ای با مدرک معتبر ارائه می گردد.
شرکت سیسکو هم اکنون با 51480 کارمند دارای بازده 28.48 میلیارد دلار در سال 2006 و سود خالص 5.58 میلیارد دلار می‌باشد. شعار فعلی سیسکو این است: «به شبکه انسان خوش آمدید». شرکت سیسکو در سال 2003 موفق به دریافت جایزه ریاست جمهوری ران براون برای کیفیت عالی در روابط کارمندان و جامعه گردید. معاون ارشد شرکت سیسکو یک ایرانی‌تبار به نام محسن معظمی است.

در اواخر مارس 2000 ، در اوج رشد دات کام، Cisco با ارزش مالی بالغ بر 500 میلیارد دلار ارزشمندترین شرکت دنیا بود. در سال 2007 نیز با ارزشی بالغ بر 165 میلیارد دلار همچنان یکی از ارزشمندترین شرکت‌ها بود.
آموزش سیسکو یک دوره کاملا تخصصی است که در اموزشگاه سیسکو پارسه این دوره آموزشی سیسکو به صورت کاملا حرفه ای با مدرک معتبر ارائه می گردد.
با خرید شرکت‌های دیگر، توسعه? داخلی و همکاری با دیگر شرکت‌ها، Cisco به بازار بسیاری از قطعات دیگر شبکه (غیر از Router) راه پیدا کرده‌است، مانند Ethernet Switching، دسترسی از راه دور، Routerهای شعبه‌ای، شبکه? خودپردازهای بانک‌ها، امنیت، fire wall، تلفن اینترنتی و غیره. در 2003 ، Cisco شرکت محبوب LinkSys تولید کننده? سخت‌افزار شبکه کامپیوتر را خریداری کرد و آن را در صدر تولید کننده‌های قطعات مربوط به کاربران عادی گذاشت.

آموزش سیسکو یک دوره کاملا تخصصی است که در آموزشگاه سیسکو پارسه این دوره آموزشی سیسکو به صورت کاملا حرفه ای با مدرک معتبر ارائه می گردد.

مدرس: مهندس مریم حق گو
تخصص : "متخصص ویژه دوره های سیسکو و مایکروسافت ،عضو هیئت علمی"

جهت فراگیری https://123parse.com/Content/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%DA%A9%D9%88-,-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%DA%A9%D9%88-,-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%DA%A9%D9%88 رجوع کنید