دنیای سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

دنیای سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

سر فصل و متن رایگان شفای بیست و یک روزه و 7 تکنیک انرژی درمانی از راه دور به صورت فوری

انرژی درمانی از راه دور یکی از مباحث بسیار جذاب و جنجال بر انگیز در مبحث انرژی درمانی هست. آیا می توانیم انرژی را به راه دور بفرستیم و آیا از این طریق می توانیم دیگران را درمان کنیم؟

در ادامه مقاله می خواهیم یکی از عجیب ترین روش های انرژی درمانی را به شما آموزش دهیم که با استفاده از آن دانش پژوهان انرژی درمانی در دوره های دکتر آرام یاد می گیرند که افراد را از راه دوره درمان کنند. دانش پژوهان انرژی درمانی بعد از اینکه انرژی درمانی مقدماتی را یاد گرفتند و توانسته درمانهای موفق را از نزدیک داشته باشند، انرژی درمانی از راه دور را می آموزند. چنانچه قدم به قدم توصیه های داده شده را انجام دهید شما هم می توانید درمان از راه دور را انجام دهید.

انرژی درمانی از راه دور را آموزش ببینید تا بتوانید خودتان روی افراد از راه دور کار درمان انجام بدهید.
✅ 1ـ هنگام انرژی درمانی زبانتان‌ را به‌ سقف‌ دهان‌ چسبانیده‌ و بیمار را از راه‌ دور اسکن‌ بنمایید.
اسکن‌ مجدد بیمار در طول‌ درمان‌ بسیار مهم‌ است‌.
✅ 2ـ تنفس‌ پرانیکی‌ را انجام‌ دهید.
✅ 3ـ بیمار را به‌ اندازه 20 سانتی متر  در مقابل‌ خود تجسم‌ کنید.
نیازی‌ نیست‌ که‌ تجسم واضح‌ باشد. مهم‌ آن‌ است‌ که‌ توجهی‌ واضح‌ برای‌ درمان‌ فرد داشته‌ باشیم‌.
زمان انرژی درمانی بیمار را به‌ فاصله‌ خیلی‌ دور از خودتان‌ تجسم‌ نکنید
زیرا منجر به‌ سخت‌ شدن‌ درمان ‌می‌گردد این‌ امر ممکن‌ است‌ شما را در انجام‌ دادن‌ شفای‌ از راه‌ دور دلسرد نماید.
تمرکز یا اراده‌ شدید در ارسال‌ انرژی‌ پرانیکی‌ ممکن‌ است‌ که‌ باعث‌ شود خود درمانگر به‌ هنگام‌ دادن ‌انرژی‌ به‌ بیمار خود دچار مشکل‌ گردد.







تمرکز کردن‌ زیاد به‌ هنگام‌ انرژی‌ دادن‌ به‌ بیمار می‌تواند تأثیرات‌ زیان‌آوری‌ برای‌ بیمار به‌ بار آورد و حتی‌ برای‌ بهتر شدن‌ بیمار، شرایط‌ او را بدتر بکند.

این‌ امر شبیه‌ داشتن‌ محاوره‌ در زیر آب‌ است‌. هنگامی‌ که‌ با کس‌ دیگری‌ صحبت‌ می‌کنید نیاز نیست‌ که‌ بر سر او فریاد بکشید یا با صدای‌ بلند صحبت‌ کنید.

✅ 4ـ شفاهاً یا در ذهن‌ خود، نام‌ بیمار را در طول‌ درمان‌ انرژی درمانی از راه دور مرتباً تکرار نمایید.

برای معارفه بیشتر می توانید به فیلم وارد شوید

چگونه می توانیم انرژی درمانی از راه دور انجام دهیم؟

برای انرژی درمانی از راه دوره یا غیابی دانستن نام بیمار لازم است. اگر بیمار را ندیده و یا نمی شناسید، عکسی از او ضروریست. یک درمانگر ماهر می تواند با شنیدن صدای بیمار از راه تلفن یا روی نوار ضبط صوت، یا دیدن تصویر بیمار حتی با دانستن نام کامل بیمار، بیماری را تشخیص و آن را درمان کند.

البته در موارد اضطراری تجربه شده که تنها با در دست داشتن توصیفی کلی از بیمار، انرژی درمانی با موفقیت به انجام رسیده است. نتیجه انرژی درمانی از راه دوره مانند درمان حضوری است و در هر دو حالت انرژی وارده یکسان میباشد، تنها فرق آن این است که در انرژی درمانی از راه دوره ، توانایی روحی درمانگر باید پیشرفت پیدا کند و در این کار تجربه ی کافی کسب نماید.

برخی از درمانگران میتوانند هنگام درمان از راه دور، جریان انرژی را در نقاط گوناگون بدن بیمار احساس کنند. و در همان زمان حس واضحی از مشکلات بیمار یا چگونگی درمان آن را بیابند. در واقع این درمانگرها قادرند که بدون لمس کردن هاله بیمار، فقط با تمرکز و فکر کردن به بیمار، به بررسی هاله او و نقاط ضعف آن بپردازند.

قاعدتا یکی از مزایای انرژی درمانی از راه دوره این میباشد که به مکان خاص نیاز ندارد و فقط محلی راحت برای نشستن کافی است. بعضی ازدرمانگر ها برای درمان غیر حضوری ساعات مناسبی را انتخاب میکنند و عقیده دارند که در چنین ساعاتی انرژی بهتر و سیال تر به بدن بیمار می رسد. هنگام انتقال انرژی آرامش و سکوت برای هر دو طرف مهم هست و بهتر است در زمان تنظیم شده گیرنده ی انرژی فعالیت نکند و بنشیند یا ترجیحاً دراز بکشد. در بیمارانی که در بیمارستان هستند می توانید در هر شرایطی بر روی آنها انرژی درمانی از راه دوره انجام شود. در حالت خواب نیز می توانید بر روی بیماران درمان را انجام دهید.
انرژی درمانی از راه دور دو نفره

هنگامی که دو نفر یا بیشتر، از راه دور انرژی می فرستند بهتر است بیمار دراز بکشد، چون تاثیر آن قوی تر است. از سوی دیگر، این درمان به اندازه ی روش حضوری وقت نمی گیرد. برخی از درمانگران میتوانند گروه بزرگی را هم زمان با این شیوه درمان کنند و بعضی دیگر نیروی خود را به یکی از نزدیکان بیمار مثلا دختری که مراقبت پدر و مادر را به عهده دارد یا یکی از شاگردان خود منتقل مینمایند، آنگاه آن شخص می تواند به نیابت از جانب شفاگر برای بیمار عمل درمانگری را انجام دهد.

در واقع درمانگر می تواند به دیگران اجازه دهد که از ذخیره ی انرژی او استفاده کنند. برای انجام این تکنیک نیاز به تجربه و آموزش های پیشرفته انرژی درمانی را دارید. بطور کلی شیوه درمان غیر حضوری و فرستادن انرژی از راه دور در برخی از سیستم های درمانی از طریق نماد یا پل، تجسم و تصویرذهنی، تجسم رنگ های مشخص، عبارات تاکیدی، و در شفای الهی از طریق کلام مقتدر، دعا، اسماء اعظم و نام سری خداوند صورت می گیرد.

در انرژی درمانی سبک پرانیک شما به سادگی پس از طی دوره مقدماتی با استفاده از تکنیک های آموزش داده در کمتر چند ساعت قادر می شوید که بتوانید انرژی درمانی از راه دور را همانند انرژی درمانی از راه نزدیک انجام دهید.

در انرژی درمانی از راه دور به تصویر بیمار میتوان بصورت ذهنی انرژی فرستاد و همچنین میتوان با گذاشتن دست ها بر روی عکس انرژی را منتقل نمود. در روش پرانیک هیلینگ توصیه می شود که از طریق دست ها انرژی انتقال داده شود تا چاکراهای اصلی همانند آجنا کمتر درگیر شود.

در تکنیک انرژی درمانی از راه دور بدوناستفاده از دست و با استفاده تکنیک ذهنی چاکرای آجنا شدید درگیر می شود و باعث بزرگ شدن این چاکرا می گردد. بزرگ شدن این چاکرا باعث بهم خوردن تعادل چاکرا و حتی در مواقعی باعث بیماری می گردد.

برای یادگیری بیشتر می توانید به آرام گروپ دنبال کنید

آموزش مجانی شفای بیست و یک روزه و هفت تکنیک انرژی درمانی از فاصله دور به شکل فوری

 میدونید که عاشقتونم و حال خوب شما حال خوب منه

من دکتر آرام عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافیزیک، فرا روانشناسی ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه آکادمی تجسم خلاق هستم.امیدوارم حالتان خوب باشد. افراد بسیاری در ایران و حتی جهان هستند که می خواهند زندگی پر انرژی همراه با خودشناسی و ارتباط سالم با خود و دیگران را تجربه کنند.

برای شناخت بیشتر می توانید به ویدئو رجوع کنید

شفای 21 روزه رایگان در حیطه انرژی درمانی، مغناطیس درمانی، پرورش نیروهای درونی، قانون جذب ، جذب عشق، جذب ثروت ، جذب سلامتی ، هیپنوتیزم، متافیزیک، خودشناسی و تکنیک های ذهنی با شرکت در این دوره، 21 عدد فایل در اختیار شما قرار داده میشود

برای هر فایل یک روز کامل زمان بگذارید.

ویژگی های خرید صفحه سنگ

مزایای خرید صفحه سنگ رومیزی

 

دراین روزگار مردم بنا بر شلوغی روزمره که در زندگی های روزمره خود دارند علاقه دارند تا خرید های خود را سریع وراحت انجام دهند. خرید های که در حالی که از فروشگاه معتبر باشد می تواند در انرژی و هزینه نقلیه افراد صرفه جویی نماید. یکی از مواردی که ممکن است هنوز خرید آن برای مردم عجیب باشد خرید صفحه سنگ به شکل کاملاً آنلاین می باشد. تهیه صفحه سنگ یکی از خریدهایی است صورت اینترنتی هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازخفن ترین فروشگاه های آنلاین ابزار آلات سر بزنید میتوانید به آپارات مراجعه کنید.

آشنایی با مشخصات فنی فرز و سنگ رومیزی بوش

منبع تغذیه: برق، منبع تغذیه اکثر دستگاه‌های سنگ فرزی است که در کمپانی «بوش» تولید می‌شود. از آنجایی که این دستگاه دارای قدرت زیاد و توان بالای موتور است و معمولا کارهای طولانی مدت و سنگینی از طریق آن انجام می‌گیرد از این رو نیاز است تا به شکل مستقیم با برق در ارتباط باشد.

سرعت آزاد: یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که لازم است زمان انتخاب سنگ فرز مورد توجه قرار گیرد توجه به سرعت آزاد آن بوده که بر اساس هر دور در دقیقه مشخص می‌شود. این سرعت آزاد نشان می‌دهد آیا این ابزار برقی برای مصارف صنعتی و حرفه‌ای قابلیت استفاده دارد یا خیر. 2800 تا 11500 دور در دقیقه سرعت آزادی است که به طور معمول در سنگ فرزهای «بوش» برنامه‌ریزی شده است.

قطر صفحه:‌ قطر صفحه‌ای که در سنگ فرزهای رومیزی طراحی شده نیز نشان می‌دهد این سنگ فرز برای چه فعالیت‌هایی مناسب بوده و می‌توان چه متریال‌هایی را با کمک آن به ایده‌آل مورد نظر رساند. در نتیجه توجه به اندازه قطر صفحه که با واحد میلی‌متر مشخص می‌شود لازم و ضروری است.

میزان صدا: سنگ فرز‌ها به طور معمول به دلیل نوع فعالیت‌شان دارای سر و صدای زیاد هستند و استفاده از آنها به صورت مداوم و در محیط‌های سربسته و کوچک باعث آزار خواهد بود. بر همین اساس کمپانی «بوش» تلاش کرده تا سنگ فرزهایی طراحی کند که میزان صدای کم‌تری نسبت به نمونه‌های مشابه داشته باشد. دسی‌بل واحدی است که از طریق آن می‌توان میزان صدا دستگاه را متوجه شد.

وزن خالص دستگاه: قدرت مانور در زمان کار و اینکه بتوان آنطور که باید از ابزار برقی استفاده کرد مهم بوده و وزن خالص دستگاه در این خصوص تاثیر مستقم خواهد داشت. در نتیجه توجه به وزن سنگ فرز که با کیلوگرم مشخص می‌شود در این زمینه می‌تواند کمک کننده باشد.

ابعاد دستگاه: علاوه بر وزن خالص دستگاه ابعاد دستگاه نیز بر روی قدرت مانور و نوع عملکرد اثرگذار است. در نتیجه بهتر است به ابعاد دستگاه که با طول، عرض و ارتفاع و با واحد اندازه‌گیری میلی‌متر مشخص می‎‌شود آن را سنجید و انتخاب کرد.

طول دستگاه:‌ طول دستگاه هم دیگر فاکتوری است که برای انتخاب سنگ فرز باید مورد توجه قرار گیرد. چون معمولا کار با این دستگاه به صورتی است که باید کاربر بتواند آن را به خوبی در دست گرفته و قدرت حرکت و مانور مناسب را داشته باشد. این فاکتور نیز با واحد میلی‌متر مشخص شده و با توجه به این نکته می‌توان گزینه مورد نظر را از میان تولیدات «بوش» به دست آورد.

برای معارفه می توانید به قیمت صفحه سنگ بروید.

از کدام مجموعه میتوان لاستیک بنلی بدون واسطه بخریم؟

خرید آنلاین لاستیک پالس چه مزایایی دارد؟

 

دراین روزگار افراد مختلف بنا بر شلوغی روزمره که در زندگی های روتین خود درگیرشان هستند پیگیر هستند تا خرید های شخصی را آنلاین انجام دهند. خرید های که در حالی که از فروشگاه مطمئن باشد باعث میشود در زمان و خرج جابه جایی افراد صرفه جویی نماید. یکی از مواردی که ممکن است هنوز خرید آن برای مردم عجیب باشد خرید لاستیک عقب آپاچی به شکل کاملاً آنلاین است. سفارش لاستیک عقب آپاچی یکی از مواردی است صورت آنلاین هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازخفن ترین مجموعه هایخرید لاستیک عقب آپاچی سر بزنید میتوانید به good4p مراجعه کنید.

لاستیک موتور بزرگ

همانطور که می دانید بسیاری از برندهای موجود در بازار که برگرفته از نام شرکتها و کمپانیهای بزرگ و معروف لاستیک موتور می باشند به صورت تقلبی و کپی از محصولات درجه یک اقدام به تولید انواع مدل از لاستیکها در سایزهای بسیار گوناگون ومتنوع می نمایید که شاید برای کسی که اطلاع کافی ازاین نوع از محصولات نداشته باشد تشخیص درست و اصالت دار بودن را نتواند مشخص نمایید

از این رو می بایست قبل از خرید و یا تهیه انواع مدل از لاستیکهای موجود در بازار دقت لازم و یادگیری نکات بسیار مهم و اطلاعات اساسی در خصوص این محصول را کسب و سپس نسبت به خرید آن اقدام نمایید. همانطور که می دانید با توجه به زیرساختهای بسیار مناسب و کافی در امر تولید و ساخت انواع لاستکیهای خودروها و وسیله نقلیه و با توجه به کمپانیها و شرکتهای بسیار گوناگون در کشور که در امر تولید و ساخت لاستیک مشغول به فعالیت می باشند.

بنابراین شما می توانید به راحتی انواع مدل از لاستیکها را برای وسیله نقلیه خود از محصولات لیرانی تهیه نمایید زیرا لاستیکهای ایرانی دارای کیفیت بسیار بالا در کنار قیمت بسیار مناسب می باشند که با رعایت تمام نکات و استانداردهای اروپا می توانند به راحتی با نواع محصولات اروپایی قابل رقابت باشد و مورد استفاده قرار گیرد.

از این رو اگر فرمان به نظر عجیب یا نرم به نظر می رسد، یا اگر واکنش در پیچها و ترمز سنگین به نظر می رسد، احتمال زیادی وجود دارد که لاستیکهای شما کم باد شده باشند و لرزش یا لرزش همچنین ممکن است نشان دهنده این باشد که نشتی یا آسیب تایر یا  روغن موتور رخ داده است و دارای خرابی می باشد و لاستیکها نه تنها کشش را برای شتاب گیری، ترمز و چرخش فراهم می کنند.

بلکه به عنوان بخشی از سیستم تعلیق نیز عمل می نمایند همانطور که قبلا اشاره شده لاستیکها قسمت اول ضربه را قبل از اینکه شروع به کار نمایند از بین می‌برند و همچنین از آنها انتظار می رود تا در شرایط مختلف از جمله گرمای شدید، سرما و مرطوب عملکرد خوبی داشته باشند.

برای شناخت می توانید به  https://good4p.com/ابزارالات-صنعتی-و-ساختمانی/چرخ/لاستیک-موتور-سیکلت/تایر-موتوری-تیوبلس-110-80-17-کارن مراجعه کنید.

آیا می توان از سایت خرید یراق آلات انجام داد؟

انتخاب ابزار به شکل غیر حضوری

 

دراین روزگار مردم به خاطر شلوغی روزمره که در زندگی های روزانه خود دارند علاقه دارند تا وظایف شخصی را سریع وراحت انجام دهند. خرید های که در حالی که از فروشگاه معتبر باشد باعث میشود در وقت و خرج جابه جایی مردم صرفه جویی کند. یکی از مواردی که ممکن است هنوز خرید آن برای مردم عجیب باشد خرید یراق آلات به شکل کاملاً آنلاین می باشد. خرید یراق آلات یکی از مواردی است شکل آنلاین هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبا کیفیت ترین مجموعه هایخرید ابزار آلات صنعتی سر بزنید میتوانید به good4p مراجعه کنید.

انواع یراق آلات کابینت

کابینت از قسمت های مهم آشپزخانه می باشد که به عنوان سازمان دهی اقلام مختلف به کار برده می شود. یکی از نکات مهمی که در هنگام ساخت و نصب کابینت باید توجه داشت. در واقع یراق آلات کابینت لوازم ضروری است که برای نصب و مونتاژ کابینت های آشپزخانه به کار برده می شود. یراق آلات کابینت علاوه بر کاربردی که دارند باعث زیباتر شدن نمای آشپزخانه و کابینت ها نیز می شوند. اما قبل از این که به زیبایی توجه کنید حتما باید کاربرد یراق را در نظر بگیرید. در واقع به هنگام انتخاب یراق آلات کابینت کیفیت و کاربرد ان در اولویت اول قرار دارد. به طور مثال انتخاب یک دستگیره دکمه ای برای درب کابینت هایی که وزن بالایی دارند اصلا درست و منطقی نمی باشد. از انواع یراق آلات کابینت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    لولا گازور
    ریل کشو کابینت
    جک کابینت
    دستگیره کابینت
    پایه کابینت



کاربرد لولا گازور و انواع آن

لولا گازور یکی از مهم ترین یراق کابینت می باشد که برای باز و بسته کردن راحت درب کابینت های آشپزخانه به کار برده می شود. به طور کلی لولا ابزاری مفصل دار می‌باشد که دو قطعه را به یکدیگر متصل کرده و یک یا هر دو قطعه حول محور لولا دوران می‌کند. از انواع لولا گازور می توان به لولا گازور ساده، لولا گازور مخفی، لولا گازور زاویه دار و لولا گازور آرام بند اشاره کرد. هر کدام از انواع لولا گازور دارای کاربرد و ویژگی های منحصر به فردی می باشند که باید با توجه به کابینت انتخاب شوند.

 

لولا گازور ساده: این نوع لولا گازور از ابتدایی ترین لولا برای کابینت می باشد که در دو نوع دو پیچ و چهار پیچ تولید می شود. این نوع لولا گازور ساده باید از خصوصیاتی همچون پیچ ریگلاژ بلند، ریگلاژ پذیری انتهای لولا، قدرت جذب بالای درب و جنس مقاوم برخوردار باشد.

لولا گازور مخفی: لولا گازور مخفی همان طور که از نامش پیداست به صورتی نصب می شود که نه از بیبرون و نه از داخل دیده نخواهد شد. برای نصب آن باید سوراخی به‌ اندازه‌ی برگه با مته ایجاد شود، سپس لولا درون سوراخ قرار گیرد که پس از بسته شدن درب، لولا به‌هیچ‌ عنوان مشخص نباشد.

لولا گازور زاویه دار: برخی از کابینت های نصب شده در آشپزخانه به علت کمبود فضایی که دارند نمی توان درب آن ها را 90 درجه باز کرد. لولا گازور زاویه دار یکی زا یراق آلات کاربردی است که به شما این امکان را می دهد تا در هر زاویه ای که می خواهید بتوانید درب کابینت خود را باز و بسته نمایید.

لولا گازور آرام بند: لولا گازور آرام بند از دو بخش اصلی تشکیل شده است که یکی روی بدنه کابینت و دیگری روی حفره‌ای دایره‌ای شکل قرار می‌گیرد. درون لولا گازور آرام بند یک پمپ قرار داده شده است که از ناگهانی بسته شدن درب کابینت و ایجاد صدا جلوگیری می‌کند.

برای معارفه می توانید به اینجا رجوع کنید